شخصا پیگیر آزادی بازداشت شدگان هستم / کابینه ثبات می خواهد



شخصا پیگیر آزادی بازداشت
شدگان هستم
کابینه ثبات می خواهد




اصفهان - خبرگزاری مهر:‌ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساماندهی مراجعات مردمی در مورد شرایط بازداشت شدگان اخیر خبر داد و گفت: کابینه و وزارتخانه های راهبردی کشور باید از ثبات مدیریتی بیشتری برخوردار باشد.
محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان افزود: کارها در جمهوری اسلامی ایران ‌باید همواره بر محور و چارچوب قانون و همکاری پیش برود تا بتوان از زمان و فرصت تاریخی که در آن زندگی می کنیم در راستای خدمت رسانی به مردم بیشتر استفاده کرد.
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: شخصا از یکماه پیش تا کنون جمعی از حقوق ‌دانان را مسئول نموده تا کلیه مراجعات مردمی را در خصوص افراد بیگناه بازداشت شده دنبال کنم و تا کنون نیز تعدادی از افراد آزاد شده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر اینکه " آیا احمدی نژاد می‌تواند با توجه به شرایط موجود از دولتی ائتلافی استفاده کند" به نامه‌ای که خطاب به رئیس مجلس نوشته است اشاره نمود و اظهار داشت: باید در کشورمان مسائل سیاسی از اقتصادی تفکیک شود ‌چرا که در غیر این صورت نوسانات و تنش سیاسی وارد اقتصاد خواهد شد و در نهایت اقتصاد ایران را بی‌ثبات می کند.
دبیر تشخیص مصلحت نظام افزود: در یکصد سال اخیر تا کنون ایران شاهد دهها حادثه بوده که در آینده نیز این حوادث خواهد بود، لذا باید کشور را به گونه‌ای اداره کرد که حوادث سیاسی وارد مباحث اقتصاد نشود.

0 نظرهای شما: