کمیته ویژه مجلس با ابطحی دیدارکرد/ دیدار با سایر سیاسیون تادقایقی دیگر


بازدید کمیته ویژه از 4بند اوین

عضو کمیته ویژه مجلس برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات از بازدید اعضای این کمیته از 4 بند اوین از جمله بند نسوان خبر داد و اعلام کرد که اعضا هم اکنون در انتظار هماهنگی دادستان تهران برای بازدید از بند چهره های سیاسی هستند.
فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار مهر، دقایقی پیش با بیان اینکه هم اکنون درحال بازدید از اوین هستیم، اظهارداشت: فعلا از بندهای نسوان ، 7،8و9 اوین دیدن کرده ایم.وی با بیان اینکه از ورود هیئت کمیته ویژه به بند زندانیان سیاسی اوین ممانعت به عمل آمده و این عده تا کنون موفق به دیدار این چهره ها از جمله تاج زاده ومیردامادی نشده اند ، عنوان کرد: قرار بر این شده است که قاضی سعید مرتضوی برای هماهنگی جهت بازدید ما از بند چهره های سیاسی امشب به اوین بیاید و یا اینکه تلفنی این هماهنگی را انجام دهد و لذا ما همچنان منتظر هستیم.
علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیوت امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ظهر امروز از برنامه کمیته ویژه برای بازدید از بند زندانیان سیاسی خبر داده بود .تجری که از قضات کشور و نایب رئیس کمیسیون قضایی حقوقی مجلس است ، تصریح کرد: بسیاری از چهره هایی که امروز ملاقات کردیم چهره های تازه ای بودند که در تجمعات اخیر بازداشت شده اند.وی با اشاره به شکایات برخی از بازداشت شدگان اوین ، متذکر شد: اظهارات همه بازداشت شدگان از جمله مبنی بر بدرفتاری ماموران قبل وبعد از بازداشت یادداشت شده است، تا در اسرع وقت به این موارد رسیدگی شود.
کمیته ویژه مجلس با ابطحی دیدارکرد


خبرگزاری مهر - تجری عضو کمیته ویژه پیگیری وضعیت بازداشت شدگان از دیدار خود و بروجردی ، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با محمد علی ابطحی در اوین خبر داد.

فرهاد تجری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر افزود: تا دقایقی دیگر با مصطفی تاج زاده و محسن میردامادی دیگر چهره های سیاسی بازداشت شده در اوین دیدار خواهیم کرد.
به گفته نایب رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس محمد علی ابطحی در وضعیت مطلوب بسر می برد و سلول وی مجهز به رادیو و تلویزیون است.
این قاضی دادگستری همچنین همراهی سعید مرتضوی دادستان تهران در جریان این بازدید خبر داد و افزود : بازدید از وضعیت سایر چهره های سیاسی بازداشت شده بستگی به محدودیت زمانی ما دارد.

0 نظرهای شما: