انتخابات 22 خرداد ؛شكل‌گيري فضاي جديد سياسي

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:

انتخابات 22 خرداد ؛شكل‌گيري فضاي جديد سياسي




فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: خواسته‌ها و مطالبات واقعي ملت ايران در جريان راي به رئيس‌جمهور منتخب تجلي پيدا كرد و حقيقت ماجرا شكل‌گيري فضاي جديد سياسي در جغرافياي ايران اسلامي بود.
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي سپاه كربلاي مازندران، سردار سرلشگر پاسدار محمد‌علي جعفري پيش از ظهر امروز در جمع فرماندهان سپاه و بسيج استان مازندران اظهار داشت: ملت ايران در اين عرصه به شكل مشخص مخالفت خود را با فقر، فساد، تبعيض و بي‌عدالتي اعلام كردند.
وي از بسيج با عنوان ضامن استقرار انقلاب اسلامي ايران ياد كرد و افزود: سنت الهي بر اين است كه مومنان را در معرض آزمون‌هاي دشوار قرار دهد و حماسه 22 خرداد آزمايش بزرگ الهي بود كه ملت ايران از اين آزمون پيروز و سرافراز بيرون آمدند.
فرمانده كل سپاه پاسداران افزود:‌ بي‌توجهي‌هاي اتفاق افتاده نسبت به اصول و ارزش‌هاي اسلام و انقلاب در سال‌هاي پس از جنگ، همگي از عوامل مهمي است كه موجب ايجاد زمينه‌هايي براي سوء‌استفاده دشمنان شده است و مخالفت با آرا و رويكردهاي مردم توسط بعضي از افراد در اين راستا قابل ارزشيابي است.
جعفري تصريح كرد: ماجراي ايجاد شبهه در انتخابات، اجراي دستورالعمل‌هايي بود كه در لابراتوارهاي جاسوسي و ضد‌انقلابي در خارج از كشور طراحي شده بود و عده‌اي هم در داخل كشور اجراي آن را بر عهده داشتند. فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به رهنمودهاي حكيمانه مقام معظم رهبري درباره ضرورت هوشياري خواص و عموم مردم در برابر امواج فتنه‌هايي كه در شكل‌هاي مختلف بروز مي‌كند، گفت: اجراي عدالت و ايستادگي در مقابل زياده‌خواهي‌هاي استكبار جهاني خواسته مشترك رهبري و ملت بزرگ ايران است.
جعفري با اشاره به نقش و كاركرد سپاه و بسيج در شرايط فعلي تصريح كرد: فلسفه سپاه و بسيج استمرار انقلاب و محتواي اسلامي آن است و اين حقيقتي است كه از آموزه‌هاي ائمه اطهار عليهم السلام به ما رسيده است و براي نيل به اين حقيقت بايد تهديدات مختلف عليه پياده‌سازي اين اهداف را درست بشناسيم و خاكريزهاي دفاعي در نقاط مناسب مستقر كنيم.
وي با اشاره به وظايف و ماموريت‌هاي بسيج گفت: بسيج بايد توليد قدرت نرم و استمرار روح نشاط و افزايش آگاهي‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي را دائما پيگري كند زيرا سپاه پاسداران و بسيج يك سازمان ايدئولوژيك است و بر اساس عقيده و مكتب انقلابي عمل مي‌كند. جعفري اظهار داشت: با توجه به استقلال نسبي اقشار بسيج فرماندهان بسيج در تمامي بخش‌ها به‌ويژه بخش‌‌هاي غير‌نظامي داراي وظايف مختلفي هستند و براي مقابله با تهديدات نرم مي‌توانند به مقتضاي شرايط منطقه‌اي برنامه‌ريزي و اقدام كنند و آحاد بسيجيان نيز در اين زمينه مي‌توانند نقش موثري ايفا كنند.
وي ادامه داد: زيرا سپاه و بسيج نمي‌توانند بنشينند تا دشمنان انقلاب از طريق فرهنگي و سياسي مسئله تغيير و ايجاد انحراف در مسير راستين انقلاب و ارزش‌ها را تعقيب كنند. جعفري اضافه كرد: بايد در اين شرايط حساس كمربندها را محكم ببنديم و وظايف دفاع از نظام و انقلاب اسلامي را با تمام قوا به انجام برسانيم. علي شاليكار فرمانده سپاه كربلاي مازندران نيز در سخناني با اشاره به تشكيل سپاه قدرتمند كربلا در منطقه شمال كشور گفت: اين سپاه با بهره‌گيري از بسيجيان سلحشور و با آمادگي كامل مهياي اجراي ماموريت‌هاي متنوع در تمامي سطوح گوش به فرمان مقام معظم فرماندهي كل قوا است.

0 نظرهای شما: