فرمانده نيروي دريايي سپاه :


فرمانده نيروي دريايي سپاه :
کارگزاران انقلاب مخملي، اشغال کشور توسط غرب را دنبال مي‌کردند


سرويس: سياسي 1388/06/02 08-24-2009 16:30:14 8806-01161: كد خبر خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
فرمانده نيروي دريايي سپاه با اشاره به اين‌که " انقلاب مخملي هدف حذف بسياري از ارکان نظام چون ولايت فقيه و شوراي نگهبان را در سر مي‌پروراند" گفت: کارگزاران انقلاب مخملي، اشغال کشور توسط غرب را دنبال مي‌کردند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سپاه نيوز، دريادار صفاري در سخنان خود در جمع کارکنان نيروي دريايي سپاه با بيان اين‌که " عزت و ذلت انسان‌ها در گرو خلوص، تسليم و عبوديت در پيشگاه الهي است" روزي دولت دهم را نتيجه خواست و اراده الهي خواند و خاطرنشان کرد: ولايت فقيه در زمان غيبت معصوم (ع) ميزان الهي بود و عبوديت است و ايستادن عده‌اي در مقابل اين حقيقت در واقع ايستادن در مقابل راي و اراده خداوند است.
فرمانده نيروي دريايي سپاه در ادامه پروژه انقلاب مخملي را سناريوي از پيش تعيين شده آمريکا خواند و با يادآوري واقعه حکومت معاويه در دوران امام علي(ع) خاطرنشان کرد: اگر حزب‌الله مقاومت نمي‌کرد و سپاه پاسداران در مقابله با اغتشاشگران وارد عمل نمي‌شد، چنين تاريخ تلخي دوباره تکرار مي‌شد.
وي در بخش پاياني سخنان خود، ماه‌هاي رجب و شعبان و رمضان را بهترين رحمت براي خودسازي خواند و با برشمردن خدا، دين ولايت و تکليف محوري به عنوان شاخصه‌هاي پاسداري بر تلاش همه‌جانبه در جهت دستيابي به اهداف عملياتي مشخص شده نيروي دريايي سپاه توسط فرمانده کل قوا تاکيد کرد.
انتهاي پيام

0 نظرهای شما: