هاشمی رفسنجانی با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کرد


هاشمی رفسنجانی با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کرد



مسکو، 23 مرداد، خبرگزاری «ریا نووستی»/ یک منبع آگاه نزدیک به "علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی"، رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی ایران اطلاع داد که وی به عیادت و دیدار سید عبدالعزیز حکیم، رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق رفت.
به گزارش «ریا نووستی» از "شیعه آنلاین"، پایگاه خبری الجوار عراق پس از اعلام این خبر، به نقل از این منبع آگاه در این باره نوشت: "این دیدار در منزل سید عبدالعزیز حکیم که در منطقه در شمال تهران قرار دارد، انجام شد".
این منبع آگاه در ادامه افزود: "هاشمی رفسنجانی در این دیدار بر ضرورت وحدت عراقی‌ها به ویژه در زمان فعلی و تشکیل ائتلاف جدید شیعیان عراق تأکید کرد و گفت: "ائتلاف جدید عراق، بدون شک خواهد توانست که نقش مهمی در آینده عراق ایفا کند".
شیعه آنلاین" در این گزارش می نویسد که سید محسن حکیم، فرزند سید عبدالعزیز حکیم که در ایران اقامت دارد نیز در این دیدار حضور داشت.
این اولین دیدار رئیس مجلس خبرگان رهبری ایران با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق پس از مدتها بوده است. گفتنی است رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بیش از یک سال است که برای درمان به ایران آمده و اخیرا در منزل خود بستری شده است.

0 نظرهای شما: