فردا جلسه نهایی کمیسیون امنیت ملی با متکی/ جلسه اضطراری برای نجار

کوثری به مهر خبر داد: فردا جلسه نهایی کمیسیون امنیت ملی با متکی
جلسه اضطراری برای نجار
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه فردا عصرجلسه نهایی را با متکی در وزارت امور خارجه برگزار می کنیم ، بر لزوم تشکیل جلسه اضطراری با نجار تاکید کرد.
اسماعیل کوثری در گفتگو با خبرنگار مهر ،با بیان اینکه ساعاتی پیش کمیسیون امنیت ملی جلسه ای با صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی داشته است، اظهار داشت: صالحی گزارشی از کارهای انجام شده وبرنامه هایی که قرار است در سازمان انرژی اتمی کشور انجام شود را ارائه کرد
وی افزود: صالحی همچنین به سئوال نمایندگان در خصوص نیروگاه بوشهر نیز پاسخ داد و توضیحات لازم را ارائه نمود و قرار بر این شد که کمیسیون امنیت ملی مجلس تا جایی که می تواند برای پیشرفت موضوع انرژی هسته ای در کشور کمک کند.
کوثری با بیان اینکه جلسه دیگر این کمیسیون با وزیران پیشنهادی وزارت امور خارجه و وزارت کشور بود، عنوان کرد: متکی و نجار زندگی نامه وسیاستها و برنامه های خود را بصورت جزئی بیان نمودند و در این رابطه به سئوالات و ابهاماتی که نمایندگان داشتند نیز پاسخ گفتند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بنا داریم که فردا عصرجلسه نهایی را با متکی در وزارت امور خارجه برگزار کنیم ، خاطرنشان کرد: اما جلسه با وزیر کشور هنوز ادامه دارد و تصور می کنم که باید جلسه اضطراری دیگری را برای نجار بگذاریم.
وی با مثبت ارزیابی کردن جو مذاکرات نمایندگان با وزیران پیشنهادی نسبت به روزهای گذشته ، یادآورشد: هم اکنون در جلسه بحث و تبادل نظر با نجار اعضای سایر کمیسیون ها هم به این جلسه آمده اند که جلسه بنوعی جلسه فرا کمیسیونی شده است.

0 نظرهای شما: