فرمانده کل سپاه:



فرمانده کل سپاه:




استراتژي‌هاي نظامي را متناسب با تهديدات فرارو طراحي کرده‌ايم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اين‌که " سپاه در صحنه‌هاي نبرد شکل گرفته است" گفت: سپاه با حضور فعال در عرصه‌هاي نبرد توانست مدل‌ها، روش‌ها، تاکتيک‌ها و استراتژي‌هاي نظامي را متناسب تهديدات و خطرات فرا روي انقلاب اسلامي طراحي و پياده‌سازي کند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سپاه‌نيوز سردارسرلشکر محمد علي جعفري در برنامه روتين تلويزيوني سپاه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دوران جنگ تحميلي، نقش محوري وتبيين کننده داشته واين نقش را در عمليات‌هاي بزرگ و پيروزي‌آفرين که منجر به آزادسازي خرمشهر و ديگر مناطق حساس و نيز شهرهاي تحت اشغال دشمن متجاوز بعثي گرديد، براي هميشه در تاريخ ثبت کرده است.
وي تاکيد کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تمام ظرفيت و توان خود در جبهه‌هاي حق عليه باطل حضور داشت و اساسا اين نهاد مردمي و انقلابي در صحنه‌هاي نبرد شکل واقعي خود را پيدا کرد.
وي با بيان اين‌که " سپاه همواره در آمادگي همه‌جانبه براي مقابله با تهديدات عليه انقلاب و نظام به سر مي‌برد" افزود: کارنامه درخشان و بسيار حساس و تبيين کننده سپاه در هشت سال دفاع مقدس، به عنوان يک تجربه موفق و راهبردي براي هميشه مورد تاسي قرار مي‌گيرد.
فرمانده كل سپاه در پايان مقابله با تهديدات نرم را مهم ترين نياز نظام دانست و آن را به عنوان استراتژي و اولويت کنوني سپاه معرفي کرد.

0 نظرهای شما: