حامیان دولت و آینده سید حسن خمینی

حامیان دولت و آینده سید حسن خمینی


ثانیه نیوز سایت ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد نوشت: در جلسه مشترک سران جبهه اصلاحات در مورد آینده سیاسی حضرت حجت الاسلام سید حسن خمینی تصمیم‏گیری شد.
در جلسه مشترک سران جبهه اصلاحات که افرادی چون حجت الاسلام والمسلمین موسوی خوئینی‏ها، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و آیت الله ... حضور داشتند در مورد آینده سیاسی حجت الاسلام آقای سید حسن خمینی تصمیم‏گیری شد. براساس بحث‏های صورت گرفته در این جلسه، در مورد میزان محبوبیت سید حسن خمینی، میزان تحصیلات وی، شیوه زندگی خانوادگی و اجتماعی و... وی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
در جمع‏بندی این جلسه مقرر شد تا دور آینده انتخابات خبرگان، سید حسن خمینی تحصیلات خود را سریعتر ادامه داده تا درجه اجتهاد را به عنوان شرط ورود به مجلس خبرگان رهبری طی نماید
.
همچنین وی تا 4 سال آینده (انتخابات یازدهم ریاست جمهوری) بایستی در مورد سطح زندگی شخصی از نظر رفاه و ارتباط با مردم، تجدیدنظر جدی داشته باشد.
تقویت ارتباط با رسانه‏ها مخصوصا رسانه ملی، دیدار مستمر با مراجع و اعضای مجلس خبرگان رهبری و.. از دیگر پیشنهادات این جلسه ذکر شده است.
حضرت حجت الاسلام آقای سید حسن خمینی در سال ۱۳۵۱ در شهر نجف اشرف در عراق به دنیا آمد. وی شناخته‌شده‌ترین عضو خانواده حضرت امام خمینی(ره) و بعد از درگذشت پدر، متولی آستان مقدس امام(ره) است.
وی با دختر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم موسوی بجنوردی ازدواج کرده و دارای 3 فرزند با نام‌های احمد، نرگس و فرشته می‌باشد.
سید حسن خمینی خواهر نداشته و 2 برادر با نام‌های سید یاسر و سید علی دارد.
در بهمن ۱۳۸۶ یک سایت اینترنتی، مطالبی را به این شخصیت بزرگوار نسبت داد که جنجال بسیاری را در آستانه انتخابات مجلس هشتم برانگیخت به طوری که به تعطیل شدن سایت مذکور و بازداشت مدیر این سایت انجامید و در نهایت با درگذشت آيت‌الله محمدرضا توسلی عضو مجمع تشخیص مصلحت و رئیس دفتر امام(ره) همراه شد.
در وقایع اخیر بیش از همه پخش فرمايشات امام(ره) در خصوص قانون مبني بر اينكه «غلط مي‌كني قانون را قبول نداري» در صدا وسیما خشم وناراحتی حضرت حجت الاسلام آقای سید حسن خمینی را برانگیخت به طوری که در این زمینه با عزت الله ضرغامي، تماس و ناراحتی شدید خود را ابراز داشت.
ضرغامي در این تماس شرح مفصلي از حوادث دهه 60 را برای وی بازگویی كرد.
هر چند امام(ره)، فرزندانشان را از ورود به مسایل اجرایی منع می‏کردند لیکن تصمیم‏گیری برای آینده سیاسی حضرت حجت الاسلام آقای سید حسن خمینی برای ورود به خبرگان و ریاست جمهوری، می‏تواند باب جدیدی باشد که رونق فضای سیاسی کشور را موجب شود.

0 نظرهای شما: