اخبار ويژه قدس/اختيارات گسترده براي استانداران سراسر کشور/واکنش شريعتمداري به شکايت مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره) /مطهري: احمدي نژاد
لجاجت نکند/تخريب خانوادگي نظام از تهران و پاريس/حذف ايران از روي مدال؟

خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (24 شهريور)، اخبار ويژه زير را درج کرده است.
اختيارات گسترده براي استانداران سراسر کشور قدس- گروه سياسي: بزودي اختيارات ويژه اي از سوي رئيس جمهور به استانداران سراسر کشور تفويض مي شود. به گزارش خبرنگار ما يکي از معاونان رئيس جمهور اين خبر را اعلام کرده و اذعان داشته است: اين اختيارات براي نخستين بار از سوي رئيس هيأت دولت دهم به استانداران استانهاي کشور ابلاغ مي شود.
جروزالم پست سخنان جنبلاط را درباره ايران تحريف کرد شبکه ايران- روزنامه جروزالم پست چاپ تل آويو در شماره دوشنبه خود با تحريف آشکار مصاحبه «وليد جنبلاط» رهبر حزب سوسياليست ترقي خواه لبنان با شبکه بين المللي «پرس تي وي» نوشت: جنبلاط گفته است که ايران بايد به لبنان سلاح بفرستد.اين در حالي است که رهبر دروزي هاي لبنان گفتگو با پرس تي وي، گفته بود: حزب سوسياليست ترقي خواه از ارتش لبنان براي خريد سلاح هاي ضد هواپيما از ايران و سوريه حمايت مي کند، زيرا واشنگتن حاضر نيست سلاح لازم را براي مواجهه با اسرائيل در اختيار بيروت قرار دهد.
مبارک، نتانياهو را سر سفره افطار نشاند شبکه ايران- منابع آگاه مصري به روزنامه لبناني الاخبار گفتند: حسني مبارک، رئيس جمهور مصر روز يکشنبه در مراسم ضيافت افطار، از نتانياهو براي آنکه نتوانسته کشورهاي عربي را به مذاکره با رژيم صهيونيستي تشويق کند، معذرت خواهي کرد.
واکنش شريعتمداري به شکايت مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام(ره) قدس- گروه سياسي: حسين شريعتمداري در يادداشتي با تيتر «دست انتقام امام» در ستون نکته کيهان دوشنبه به شکايت مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) از اين روزنامه واکنش نشان داد و نوشت: کيهان نه فقط از شکايت مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) استقبال مي کند، بلکه آن را لطف و موهبت خداي سبحان و دست انتقام حضرت امام(ره) و شهداي بزرگوار انقلاب مي داند، زيرا جلسه دادگاه رسيدگي به اين شکايت- که بر اساس قانون بايد علني باشد- فرصت مناسبي براي بازخواني پرونده اين مؤسسه خواهد بود و از سوي ديگر اميدوار است، جناب حجةالاسلام و المسلمين سيدحسن خميني نيز جلسات اين دادگاه را با دقت دنبال کنند زيرا اطمينان داريم ايشان پس از مشاهده اسنادي که کيهان ارايه خواهد کرد، هرگز به ادامه حضور برخي از افراد در مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) رضايت نخواهند داد.
پيشينه درخشان رحيمي! جهان- يکي از خبرنگاران هيأت دولت که از زمره حاميان سرسخت دولت هم به شمار مي رود چندي پيش در مورد رحيمي اين گونه نوشته بود: در زماني که وي استاندار دولت هاشمي رفسنجاني در کردستان بود رئيس جمهور وقت به اين استان سفر کرد و رحيمي کشاورزان را مجبور کرد که دهها تراکتور خود را به گونه اي پارک کنند که از بالا جمله «درود بر هاشمي» را شکل بدهند.گويا در همين سفر نيز بوده که رحيمي بوسه اي جانانه بر دستان آقاي هاشمي رفسنجاني زده است.
ملاقاتي که انجام نشد جهان- يک مقام آگاه گفت: محمدرضا رحيمي در زمان مسؤوليت سابقش در ديوان محاسبات بارها از دفتر مقامات ارشد نظام درخواست ملاقات کرده بود که اين ملاقات هرگز محقق نشد.
مطهري: احمدي نژاد لجاجت نکند ايلنا- علي مطهري انتصاب محمدرضا رحيمي به عنوان معاون اول رئيس جمهور را بدسليقگي از سوي احمدي نژاد خواند و افزود: البته چنين اقدامي از ايشان دور از انتظار نبود. چرا وقتي به او اصرار شود که فلان کس را در فلان جا منصوب نکنيد، او حتماً اين انتصاب را انجام مي دهد.وي با ابراز تأسف از آنچه که حالتهاي لجاج در احمدي نژاد مي خواند، ادامه داد: او خودش مي دانست که رحيمي، فرد مسأله داري است و مدرک تحصيلي اش که شبيه مدرک تحصيلي کردان است، مشکل دارد.مطهري همچنين ماجراي توضيح چک پول در نزد برخي از نمايندگان مجلس از سوي رحيمي را در جريان استيضاح کردان يادآور شده است.
گزينه اصلي معاونت سياسي وزير کشور فارس- رايزني هاي گسترده وزير کشور براي انتخاب دو معاونت عمراني و سياسي وزارت کشور وارد مراحل نهايي خود شده و بر اين اساس سيدمهدي هاشمي به عنوان معاون سياسي وزير کشور و حميدرضا ارشاد منش نيز به عنوان معاون عمراني وزير کشور به عنوان گزينه هاي نهايي مطرح هستند.
تخريب خانوادگي نظام از تهران و پاريس آينده- شيخ علي تهراني که پس از تسليم خود به نيروهاي امنيتي در مرز عراق در حدود ده سال قبل، چند سال را در زندان سپري کرده بود، اکنون در خانه خود در حوالي خيابان گرگان تهران جلساتي را برگزار مي کند و در آن به تخريب نظام اقدام مي کند.اما به تازگي فرزند شيخ علي تهراني هم که در پاريس سکونت دارد در گفتگو با راديو فردا گفته که رژيم با اقدامات مدني، قانوني و سياسي قابل اصلاح نيست و بصورت تلويحي خواستار اقدام نظامي عليه نظام شد.
تصميم قطعي رئيس جمهور جوان آنلاين- اخبار از تصميم قطعي احمدي نژاد براي معرفي دوباره وزيران پيشنهادي ياد شده براي کسب رأي اعتماد حکايت دارد.
وزير تازه هم نپذيرفت مهر- محمدباقر خرمشاد معاون فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم در ماههاي پاياني دولت نهم استعفا کرده بود بار ديگر استعفاي خود را تقديم وزير علوم جديد کرد که مورد موافقت قرار نگرفت.
حذف ايران از روي مدال؟ جهان- گفته مي شود در حالي که مسوولان ورزش ايران مجوز تعويق شش ماهه بازيهاي همبستگي کشورهاي اسلامي را به بهانه آنفلوانزاي خوکي به دست آوردند، اخبار دريافتي جديد از علل ديگري براي تعويق اين رويداد حکايت دارد. شنيده شده، به دليل وجود نام خليج فارس روي مدالها، بروشورها و پوسترهاي اين دوره از مسابقات فشارهايي از سوي کشورهاي عربي بر فدراسيون همبستگي کشورهاي اسلامي در کنار سهل انگاري مسؤولان ورزشي کشورمان در نهايت سبب شده، علاوه بر حذف تصاوير آبهاي مرزي ايران از روي مدال، نقشه ايران هم از روي مدال حذف شود.
ديدار سيدحسن خميني و برادرش با عليرضا بهشتي پارلمان نيوز- در پي آزادي دکترعليرضا بهشتي، جمعي از اعضاي بيت حضرت امام(ره) سحرگاه يکشنبه براي ديدار با فرزند شهيد بهشتي در خانه او حاضر شدند. در اين ديدار حجةالاسلام والمسلمين سيد حسن خميني، مادر ايشان و سيد علي خميني حضور داشتند. حاضران، فريضه نماز صبح را در خانه دکتر بهشتي به جا آوردند.
گزينه اصلي معاونت پارلماني رئيس جمهور فارس- رايزني هاي گسترده اي براي انتخاب معاون پارلماني رئيس جمهور وارد مراحل نهايي خود شده و جواد سعدون زاده نماينده آبادان در مجلس هفتم به عنوان معاون پارلماني رئيس جمهور به عنوان گزينه نهايي مطرح است.
انجمن تعدد زوجات راه اندازي شد خبرآنلاين - مرد اردني يک انجمن تعدد زوجات را در اردن تأسيس کرد.روزنامه الغد نوشت: نصري ابوغلوس 58 ساله هم اکنون 4 همسر دارد. او 15 بار ازدواج کرده که دستاورد آن 31 فرزند و 20 نوه است. اين مرد اردني منصب معاون انجمن تعدد زوجات را برعهده گرفته و رياست آن را به باجناق خود سپرده، چون او 20 بار ازدواج کرده است.
ديدار کروبي با لاريجاني پارلمان نيوز- مهدي کروبي روز دوشنبه در ساختمان مجلس با علي لاريجاني ديدار کرد.در اين نشست قدرت عليخاني نماينده قزوين نيز حضور داشت.
عماد افروغ بازنشسته شد پارسينه- دکتر عماد افروغ از اول شهريور ماه بازنشسته شده است.عماد افروغ، استاد 52 ساله دانشگاه تربيت مدرس و تهران است. افروغ منتقد سياستهاي علمي دولت هاي خاتمي و احمدي نژاد بود.
دفتر کردان تکذيب کرد فارس- دفتر علي کردان برخي اخبار منتشر شده درباره عضويت وي در کميته 3 نفره انتصاب استانداران را تکذيب کرد.اين دفتر اعلام کرده که وي از وجود چنين کميته اي خبر ندارد.
توکلي: اميدوارم پيش بيني ام درست نباشد فردا- احمد توکلي، نماينده مجلس در گفتگو با هفته نامه مثلث با بيان اينکه « برخي از وزيراني که رأي آورده اند مشکل درست خواهند کرد»، ابراز اميدواري کرد که پيش بيني وي نادرست از آب درآيد.
معاون علمي احمدي نژاد استعفا داد؟ آينده- شنيده هاحاکي از آن است که دکتر واعظ زاده، معاون علمي رئيس جمهور استعفا داده است.
اعتراف وبلاگ نويسان صهيونيست به شکست وبلاگي عليه ايران رجانيوز- روزنامه عبري جروزالم پست نوشت: دومين نشست موسوم به همايش بين المللي وبلاگ نويسان يهودي با حضور 300 وبلاگ نويس از سراسر جهان در سرزمينهاي اشغالي برگزار شد و حاضران در اين نشست تأکيد کردند که تاکنون در مبارزه وبلاگي عليه ايران شکست خورده ايم.
توصيه عماد افروغ به موسوي عصرايران - عماد افروغ، نماينده پيشين مجلس با اينکه منتقد احمدي نژاد و حامي موسوي است، در شرايط کنوني به موسوي پيشنهاد مي کند که توصيه آية ا... مهدوي کني درباره «صلح حسني» را بپذيرد.
فراخوان الف براي يافتن ترانه موسوي قدس- گروه سياسي: سايت خبري الف منسوب به احمد توکلي از هموطنان ايراني در سراسر جهان خواسته است، هرگونه سند يا اطلاعات موثق درباره پيشينه خانوادگي، زندگي، تحصيل يا کار يا هر گونه سرنخ از هويت «ترانه موسوي» يا خانمي که عکس وي به عنوان «ترانه موسوي» معرفي شده دارند، به اين سايت اطلاع دهند

0 نظرهای شما: