بامداد پنچ شنبه به وقت تهران،


بامداد پنچ شنبه به وقت تهران،

رييس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي‌كند


1388/07/01 09-23-2009 09:40:50 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي خارجي
دكتر محمود احمدي نژاد رييس جمهور كشورمان بامداد روز پنچشنبه (دوم مهرماه) حدود ساعت 1 بامداد به وقت تهران و حدود ساعت 17:30 چهارشنبه اول مهرماه به وقت نيويورك در شصت وچهارمين مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي‌كند.
به گزارش خبرنگارسياسي - خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اين سخنراني از چندين شبكه خبري از جمله شبكه بين‌المللي خبر و پرس تي وي و العالم به صورت زنده پوشش داده خواهد شد.
رييس جمهور در هنگام سفر به نيويورك با اشاره به اهميت مجمع عمومي سازمان ملل متحد گفت: ملت ايران براي برون‌رفت از وضعيت فعلي جهان داراي ديدگاه‌هاي انساني و راه‌حل‌هاي مناسبي است و اين مجمع فرصت مناسبي است تا در آن ديدگاه‌ها و راه‌حل‌هاي جمهوري اسلامي ايران مطرح شود و علل حاكم شدن وضعيت موجود در جهان كه همه از آن ناراضي‌ هستند ارائه شود و راه‌حل‌ها براي برون رفت از آن نيز ارائه شود.
رحيم مشايي رئيس دفتر، ثمره هاشمي دستيار ارشد و پرويز داوودي مشاور ارشد رئيس جمهور، غلامحسين الهام، ميرتاج الديني نماينده مردم تبريز و همچنين پنج نفر از نمايندگان اقليت هاي مذهبي در مجلس شوراي اسلامي رئيس جمهور را در سفر به نيويورك همراهي مي‌كنند.
رييس جمهور بامداد امروز به وقت تهران وارد نيويورك شد.

0 نظرهای شما: