دیدار وزیر انرژی ارمنستان و قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان

دیدار وزیر انرژی ارمنستان و قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان



آرمن موسسیان وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان و رییس طرف ارمنی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران-ارمنستان و امیر منصور برقعی قائم مقام و سرپرست معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه امروز در تهران دیدار و گفت و گو کردند.


به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، به نقل از اداره کل اطلاعات و اخبار وزارت امور خارجه، امیر منصور برقعی در این دیدار با اشاره به روابط خوب بین دو کشور ابراز امیدواری کرد، سفرهای مقامات دو کشور به پایتخت‌های یکدیگر زمینه توسعه مناسبات فی مابین را فراهم آورد.
قائم مقام و سرپرست معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به اینکه گسترش روابط با همسایگان یکی از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: همکاری‌ها با ارمنستان در این چارچوب می‌تواند ارتقا یابد. امیرمنصور برقعی همچنین از برگزاری نهمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور استقبال کرد.
آرمن موسسیان وزیر انرژی و منابع طبیعی ارمنستان نیز در این دیدار همکاری های دو کشور در زمینه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و خواستار اجرای پروژه‌های مشترک دو کشور شد.
وی برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان را در این رابطه بسیار مهم ارزیابی کرد. در این ملاقات همچنین آخرین وضعیت پروژه‌های اقتصادی مشترک بین دو کشور شامل نیروگاه، راه آهن و خدمات فنی مهندسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

0 نظرهای شما: