فراخوان سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ براي حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس

فراخوان سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ براي حضور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي خارجي
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت روز جهاني قدس و دعوت از مردم براي شركت در اين راهپيمايي بيانيه‌اي منتشر كرد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در اين بيانيه آمده است:
آخرين جمعه ماه مبارك رمضان هر سال يادآور ابتكار بزرگ حضرت امام خميني(ره) در تعيين و اعلام روز جهاني قدس است. پديده مباركي كه هر سال افكار و دل‌هاي امت اسلام را متوجه مهم‌ترين مساله جهان اسلام، يعني مظلوميت ملت فلسطين و ظلم بزرگ رژيم غاصب صهيونيستي مي‌نمايد.
هنوز كلام نوراني امام راحل در عالم اسلام طنين‌انداز است كه فرمودند: «روز قدس روز اسلام است». روزي كه همه خشم جهان اسلام عليه غاصبانا صهيونيستي با رساترين كلام ابراز مي‌گردد.
فرماندهان، مديران، كاركنان و بسيجيان سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، با تبعيت از فرمايشات الهي مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، رژيم غاصب صهيونيستي را مولود شوم و نامبارك استكبار جهاني دانسته و بر حق مسلم ملت مظلوم فلسطين تاكيد نموده و همگام با ملت و رهبر عظيم‌الشأن ايران اسلامي معتقد است كه تنها راه نجات قدس شريف از چنگال اين رژيم غاصب، وحدت و انسجام همه‌ ملت‌هاي مسلمان، حول محور ولايت و مقاومت تا نابودي كامل اين رژيم جعلي و ضدانساني است.
سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، در آستانه اين روز جهاني و تاريخي، با لبيك به فرمان الهي رهبر كبير و بنيانگذار جمهوري اسلامي، حضرت امام خميني(ره) و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي (مدظله العالي) از عموم ملت آگاه و شهيدپرور ايران اسلامي مي‌خواهد كه همچون سال‌هاي گذشته عزم، اراده و شور و شعور سياسي و انقلابي خود را همراه با ساير ملل آزاده به منظور ظهور رسانده و با رساترين و كوبنده‌ترين صدا نابودي و اضمحلال رژيم غاصب صهيونيستي را فرياد كنند.
سپاه تهران بزرگ با تاسي به فرمايشان روشنگرانه‌ مقام منيع ولايت، اعتقاد راسخ دارد كه با مقاومت عزتمندانه فرزندان مظلوم و غيور فلسطين، طليعه شكست و خواري نهايي صهيونيسم بين‌الملل بيش از گذشته آشكار شده و حضور پرشور امت اسلام در راهپيمايي دشمن‌شكن روز جهاني قدس، اين شكست و ذلت را براي رژيم منفور صهيونيست تسريع خواهد كرد و همه ملت‌هاي آگاه و آزاده جهان به زودي شاهد تحقق وعده‌ الهي و آزادي قدس شريف خواهند بود.
و سخن آخر، كلام قاطع، صريح و روشنگر آن پير فرزانه، امام راحل است كه با دورانديشي تمام رسالت همه ملت‌هاي مسلمان را در برابر رژيم غاصب صهيونيستي اين‌گونه ترسيم فرمود كه: «اسراييل بايد از صحنه روزگار محو گردد».
به اميد پيروزي نهايي اسلام بر كفر جهاني و آزادي قدس شريف

0 نظرهای شما: