رفسنجاني:

رفسنجاني
انشاء الله حضور غيورانه در راهپيمايي روز قدس بيدار باشي جاودانه به غفلت زدگان
باشد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
اكبر هاشمي رفسنجاني گفت:«انشاءالله حضور غيورانه شما در راهپيمايي روز قدس در سراسر كشورهاي اسلامي و غيراسلامي و در روستاها و شهرهاي ايران عزيز، بيدار باشي جاودانه به غفلت زدگان باشد كه فكر مي‌كنند گذشت زمان، غبار فراموشي بر آرمان فلسطين نشانده است و شما نيز مطمئن باشيد كه فجر صادق هميشه بعد از تيره‌ترين زمان شب طلوع مي‌نمايد

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،رييس مجلس خبرگان رهبري و رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در متني در آستانه روز قدس آورده است: «و نريدان نمن علي الذين استضعفوا في الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثين»
سي سال است كه آزادانديشان و عدالتخواهان درست كردار در سراسر جهان به ابتكار اعجازآميز امام راحل جمعه آخر ماه مبارك رمضان در محكوميت اشغالگري قدس شريف كه نمادي از مظلوميت و اسارت در دست يك دولت سراسر نامشروع، جعلي و غاصب مي باشد به خيابان‌ها مي‌آيند و برائت خويش را از جنايات و تماميت خواهي‌هاي بين‌المللي يك اقليت محدود، فرياد مي‌زنند و شاهديم كه اين حضور معنادار هر ساله چون زلزله‌اي پايدار، پايه‌هاي عنكبوتي استبداد و استعمار را مي لرزاند و روح مقاومت را بر تن مجروح اين بقعه شريف اسلامي مي‌دمد.
مردم مسلمان ايران اسلامي و اقصي نقاط جهان اسلام! امسال در حالي به استقبال اين روز شريف مي‌رويم كه سردمداران جهاني با سوء استفاده از غفلت و تفرقه مسلمانان و به خصوص اختلافات در داخل مجاهدان خود فلسطيني دندان طمع را براي تعميق جنايات خويش، تيز كرده‌اند و با القاي تفرقه و دامن زدن به اختلافات مذهبي و پرهيز از بيان اشتراكات، مطامع استكباري و استعماري خويش را در آستانه تحقق، نامشروع مي بينند.
نكند خدايي نكرده، تدبير پير فرزانه اين انقلاب را كه روز قدس را روز بيداري اسلام ناميده در اثر اين اختلافات به فراموشي سپرده شود. و آب در آسياب دشمن بريزد كه سال‌هاي سال در آرزوي حذف هويت اصيل اسلامي بيت‌المقدس به عنوان قبله اول مسلمين است.
انشاءالله حضور غيورانه شما در راهپيمايي روز قدس در سراسر كشورهاي اسلامي و غيراسلامي و در روستاها و شهرهاي ايران عزيز، بيدار باشي جاودانه به غفلت زدگان باشد كه فكر مي‌كنند گذشت زمان، غبار فراموشي بر آرمان فلسطين نشانده است و شما نيز مطمئن باشيد كه فجر صادق هميشه بعد از تيره‌ترين زمان شب طلوع مي‌نمايد.»

0 نظرهای شما: