سخنگوي شركت خريدار بلوك مديريتي مخابرات:


سخنگوي شركت خريدار بلوك مديريتي مخابرات:

لغو معامله به صورت رسمي به ما اعلام نشده است


1388/06/25 09-16-2009 13:08:01
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: بورس
در پي لغو بزرگترين معامله تاريخ بورس در 25 شهريور ماه از سوي سازمان خصوصي‌سازي سخنگوي يكي از شركت‌هاي خريدار بلوك مديريتي مخابرات از دليل لغو اين معامله اظهار بي‌اطلاعي كرده و معتقد است كه به صورت رسمي اين موضوع به آن‌ها اعلام نشده است.
سيد مصطفي سجادي ـ سخنگوي كنسرسيوم پيشگامان كوير (شركت خريدار بلوك مديريتي سهام مخابرات)ـ در گفت‌وگو با خبرنگار بورس خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره لغو موقت عرضه بلوكي سهام مخابرات گفت: دليل لغو اين موضوع مسائل فني اعلام شده ولي ما نيز نمي‌دانيم مسائل فني به چه معني است و ما نيز سوال كرديم ولي به ما پاسخي داده نشده است.
وي با بيان اينكه در سه روز گذشته از سازمان خصوصي سازي براي ما نامه‌اي مبني بر تاييد اهليت ما را ارسال كرده‌اند، گفت: ما مجاز به حضور در اين زمينه بوديم ولي بحث لغو اين موضوع به صورت رسمي به ما اعلام نشده است و ما نيز از طريق جرايد و سايت بورس مطلع شديم.
وي با بيان اينكه ما تعاوني بوده و هدفمان توسعه بحث تعاوني در كشور است، گفت: ما بايد 3 درصد معامله كه معادل 233 ميليارد تومان بود را يا به صورت نقدي پرداخت و يا ضمانت‌نامه بانكي را تهيه و منتشر مي‌كرديم كه همه اين كارها را انجام داديم و مشكلي در اين زمينه نداشتيم و اسناد آن هم بر روي سايت‌مان منتشر كرديم.
سخنگوي كنسرسيوم پيشگامان كوير گفت: در راستاي تحقق اهدافمان و تقويت اهداف كلان تعاون در كشور هر كاري انجام مي‌دهيم تا تعاون نيز بتواند بر روي اقتصاد كشور تاثيرگذار باشد.
وي درباره‌ احتمال ورود كنسرسيوم ديگري در اين زمينه گفت: در اين مورد نظر خاصي نداريم ولي اگر قرار باشد كنسرسيومي وارد شود بايد مشابه دو كنسرسيوم قبلي اهليت ( فني و مالي ) به تاييد مخابرات رسيده باشد.

0 نظرهای شما: