رييس جمهور اهداف سفر به مقر سازمان ملل را تشريح كرد

رييس جمهور اهداف سفر به مقر سازمان ملل را تشريح كرد
خبرگزاري آريا - دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز پيش از ترك تهران به مقصد نيويورك به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت .به گزار ش خبرگزاري آريا، رييس جمهور در پاسخ به سوالي در خصوص اهداف سفر به نيويورك و شركت در نشست مجمع عمومي سازمان ملل اظهار داشت : اين نشست از مهمترين ديدارهاي سياسي است كه در آن مهمترين مسايل جهان ، چالش ها و مشكلات در بخش هاي سياسي و اقتصادي مطرح مي شود .
دكتر احمدي نژاد همچنين ادامه داد: استقبال زيادي از نشست امسال سازمان ملل شده است كه نشان دهنده دريافت مشكلات امروز جهان و احساس نياز به رفع آن مي باشد .رييس جمهور راههاي برون رفت از مشكلات جهان امروز را ارايه ديدگاه هاي انساني دانست و تصريح كرد : در سخنراني مجمع عمومي سازمان ملل مهمترين مسايل روز مطرح خواهد شد و جمهوري اسلامي ايران ديدگاه هاي خود را در خصوص مسايل مختلف جهان ارايه خواهد كرد .
دكتر احمدي نژاد در ادامه اهداف سفر خود به نيويورك اظهار داشت : در اين سفر ديدار با سران كشورها ، نشست با نخبگان و مبتكران ايراني مقيم آمريكا و همچنين نشست با اساتيد و صاحبنظران ايراني و آمريكايي انجام خواهد شد .
وي در ادامه گفت : ارائه ديدگاه ها و طرح مسايلي كه باعث حضور فعال و اثرگذار جمهوري اسلامي ايران باشد در اين نشست بايد مطرح شود ما معتقديم صلح و امنيت فقط از طريق ترويج يكتاپرستي ايجاد خواهد شد .
رييس جمهور تصريح كرد : جمهوري اسلامي ايران آماده شنيدن نظرات و ديدگاه هاي ديگران در اين نشست خواهد بود و اميدواريم به زودي سرنوشت محقق شده براي بشريت اتفاق بيفتد.

0 نظرهای شما: