بيانيه‌ جبهه پيروان خط امام و رهبري به مناسبت روز جهاني قدس

بيانيه‌ جبهه پيروان خط امام و رهبري به مناسبت روز جهاني قدس
سرويس: سياسي خارجي 1388/06/25 09-16-2009 16:51:14 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي خارجي
جبهه پيروان خط امام و رهبري به مناسبت روز جهاني قدس بيانيه‌اي صادر كرد.
به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در اين بيانيه آمده است:
قدس عزيز اولين قبله مسلمانان جهان است، فلسطين بخشي از سرزمين مسلمانان است كه در زير چكمه صهيونيسم غاصب بيش از 60 سال است دست و پا مي‌زند و مردم مسلمان و مظلومش آواره و بي‌پناه فرياد يا لل مسلمين سر داده و استمداد مي‌طلبند، درست 30 سال پيش بنيانگذار جمهوري اسلامي خميني كبير(ره) آخرين جمعه ماه مبارك رمضان را روز قدس نامگذاري كردند تا در اين روز مسلمين جهان با راهپيمايي اعتراض‌آميز خود نگذارند اين تجاوز آشكار به بوته فراموشي سپرده شود و مرور زمان حق را ناحق و غاصب را صاحب جلوه ندهد. آري به ابتكار امام راحل روز قدس سنگ نشاني است كه ره گم نشود تا دنيا بداند اسلام غاصبين را هرگز نمي‌بخشد و هيچ‌گونه رسميتي از هيچ نظر براي رژيم غاصب و اشغالگر نمي‌شناسد اگر ساليان ازشان بگذرد و طول بكشد.
روز قدس روز دفاع از ستمديدگان فلسطين است روز دفاع جهان اسلام از حقوق بشر است روز نمايش وحدت و همبستگي حول يك هدف والاست (اسراييل غاصب است و محكوم به فناست) روز قدس روز مخالفت با استكبار جهاني و به رسميت شناختن حقوق انسان‌هاست. در اين روز همه مي‌آيند تا بگويند مردم مظلوم و مسلمان فلسطين تنها نيستند، فراموش نشده‌اند در اين روز همه مي‌آيند تا بگويند خميني كبير باشد يا نباشد راهش مستدام و آرمانش مطلوب همه‌ مسلمين و آزادي‌خواهان جهان است و پرچمي كه آن روز آن پير سفركرده برداشت امروز به دست خلف برحقش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي رهبر فرزانه مسلمين به احتزاز درآمده و نداي حق‌طلبانه و استكبارستيزش گوش‌نواز سيل عظيمي از جهان اسلام است.
حضور باشكوه و يكپارچه مسلمين و آزادي‌خواهان جهان با شعار وحاد عليه اسراييل غاصب امسال هم همچون سنوات گذشته بلكه بسيار باشكوه‌تر، برگ زرين ديگري خواهد شد تا مدافعين اسراييل غاصب را كه خواب صلح تحميلي را ديده‌اند از هر زمان ديگري پوچي تعبير آن را برملا سازد تا زمينه‌ بازگشت سرزمين‌هاي فلسطيني به صاحبان اصلي‌اش فراهم گردد ان‌شاءالله.
جبهه پيروان خط امام(ره) و رهبري امسال نيز همچون سنوات گذشته نداي رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي را لبيك گفته، به همراه مردم سلحشور و عدالت‌خواه ميهن اسلامي در روز جهاني قدس شركت و فرياد مرگ بر اسراييل و القدس لناي مسلمين جهان سر داده و همدردي خود را با مردم مظلوم فلسطين اعلام خواهد كرد.

والسلام علي من التبع الهدي
جبهه پيروان خط امام (ره) و رهبري

0 نظرهای شما: