موشک‌هاي دوربرد شهاب 3 و سجيل با موفقيت شليک شدند

موشک‌هاي دوربرد شهاب 3 و سجيل با موفقيت شليک شدند

1388/07/06 09-28-2009 11:35:04
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي
سومين مرحله رزمايش بزرگ موشکي پيامبر اعظم 4 صبح روز دوشنبه با شليک موشک‌هاي دوربرد کلاس شهاب 3 مدل قدر s1 و همچنين موشک سوخت جامد دو مرحله‌اي سجيل با موفقيت انجام شد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از سپاه نيوز اين موشک‌ها از جمله پيشرفته‌ترين موشک‌هاي ساخت متخصصان توانمند نيروي هوايي سپاه پاسداران است که از نظر سرعت روانه‌سازي و دقت در اصابت به هدف مورد بهينه‌سازي قرار گرفته است.
سردار سلامي گفت: اين موشک‌ها از جنس موشک‌هاي دوربردي هستند که در اختيار واحد موشکي نيروي هوايي سپاه قرار دارد و تمام هدف‌هايي که در منطقه وجود دارد در هر نقطه‌اي که باشد زير پوشش اين موشک‌ها خواهد بود.
براساس گزارش‌هاي دريافتي از ديدبان‌هاي مستقر در مناطق هدف موشک‌هاي اين مرحله نيز دقايقي پس از پرتاب بدون هيچ‌گونه خطايي دقيقاً به نقطه هدف اصابت کردند و بدين ترتيب رزمايش بزرگ موشکي پيامبر اعظم 4 با دستيابي به تمام اهداف از پيش تعيين شده با موفقيت به کار خود پايان داد.
آزمايش آخرين دستاوردهاي بومي صنايع موشکي نيروي هوايي سپاه در زمينه مديريت دفاع بازدارنده طولاني مدت و متناوب، افزايش سرعت آماده‌سازي موشک‌ها بدون اتکاء به مواضع از پيش تعيين شده، استفاده از سَرهاي جنگي چند کولاهکي به وسيله لانچرهاي چند راکته داراي قابليت پرتاب همزمان و نيز نمايش عزم، اراده و توان ملت ايران در دفاع از آرمانها و ارزشهاي ديني ، انقلابي و ملي خود از جمله اهداف اين رزمايش عنوان شده بود.انتهاي پيام

0 نظرهای شما: