سومين مسابقه وبلاگ‌نويسي بوي سيب برگزار مي‌شود

سومين مسابقه وبلاگ‌ نويسي بوي سيب برگزار مي‌شود
1388/09/28 12-19-2009 09:19:20
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: نگاهي به وبلاگها
سومين مسابقه وبلاگ‌نويسي بوي سيب با هدف تقدير از کساني که در زمينه وبلاگ‌نويسي فعال هستند و در راستاي فرهنگ‌سازي در ترويج پيام عاشورايي در فضاي وب تلاش مي‌کنند، برگزار مي‌شود.
به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دبير سومين مسابقه وبلاگ‌نويسي بوي سيب اظهار كرد:‌ مسابقه وبلاگ‌نويسي بوي سيب با تغييراتي نسبت به دوره‌هاي گذشته برگزار مي‌شود.
جوشقان نژاد افزود: ‌وبلاگ نويسي، پادکست عاشورايي، بلوتوث صوتي و تصوير زمينه بخش‌هاي اصلي اين مسابقه را تشکيل مي‌دهند.
وي با اشاره به اينکه در دوره‌هاي گذشته تنها وبلاگ‌هايي که به طور کامل حسيني و مذهبي بودند شانس اين را داشتند که رتبه‌هاي برتر مسابقه را کسب کنند،‌ خاطرنشان کرد: تفاوت سومين دوره مسابقه وبلاگ‌نويسي بوي سيب با دوره‌هاي گذشته در اين است مسابقه امسال پست محور برگزار مي‌شود.
وي افزود: امسال هر وبلاگ با هر گرايشي که داشته باشد اگر تنها يک مطلب درباره قيام عاشورا داشته باشد، مي‌تواند در سومين دوره مسابقه وبلاگ نويسي بوي سيب شرکت کند.
دبير سومين مسابقه وبلاگ نويسي بوي سيب ادامه داد: در مسابقه امسال احتمال برنده شدن شرکت کنندگان به قوت مطالب نوشته شده بستگي دارد و تنها همان موردي که به مسابقه ارسال شده است مورد بررسي و داوري قرار مي‌گيرد.
وي با اشاره به اينکه هر شرکت کننده مي‌تواند 5 مطلب به مسابقه ارسال کند ابراز كرد: آثار ارسال شده به دبيرخانه اين مسابقه در دو مرحله داوري خواهد شد و در نهايت آثار برگزيده در هر رشته معرفي خواهند شد.
جوشقان نژاد تصريح کرد: در مسابقه امسال سعي کرديم داوران را تنها از جمع محدودي انتخاب بکنيم و حتي از برندگان دوره‌هاي قبل و برندگان مسابقات ديگر نيز براي داوري ‌استفاده خواهيم کرد تا داوران از گروه خاصي نباشند تا در برگزيدگان نيز تنوع باشد.
وي در ادامه با اشاره به اينکه در مسابقات وبلاگ نويسي اين دوره علاوه بر موضوع آزاد در رابطه با قيام عاشورا و مسايل پيراموني، سه موضوع خاص نيز براي شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است، گفت: بازسازي عتبات و عاليات، دانش آموز و دانشجوي حسيني و طلبه حسيني و خاطرات تبليغ سه موضوع خاص مسابقه وبلاگ نويسي امسال است و برندگان آن به طور مجزا معرفي خواهند شد.
جوشقان نژاد ‌با اشاره به بخش پارکست و بلوتوث صوتي مسابقه نيز خاطرنشان کرد: هر دوي اين بخش‌ها دو قطعه صوتي هستند، ولي طول زمان پادکست حداکثر ده دقيقه و بلوتوث حداکثر 90 ثانيه است.
وي يکي ديگر از بخشهاي اين مسابقه را ساخت تصوير زمينه کامپيوتري نام برد و ابراز كرد: با توجه به اينکه در دوره دوم اين مسابقه شاهد رشد کمي‌و کيفي خوبي در اين بخش بوديم تصميم گرفتيم در سال جاري نيز اين بخش مسابقه را داشته باشيم.
وي اضافه کرد: علاقمندان مي‌توانند با توليد و ساخت بک گراند با موضوع امام حسين (ع) و عاشورا در مسابقه شرکت کنند. همچنين جوائز در نظر گرفته شده در اين مسابقه، علاوه بر سفر کربلاي معلي قطعه‌اي از سنگ حرم امام حسين (ع) نيز مي‌باشد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اين مسابقه به همت راديو معارف برگزار مي‌شود که موسسه فرهنگي تبيان، ستاد بازسازي عتبات و عاليات قم، نهاد رهبري در دانشگاه‌ها، سازمان اوقاف و امور خيريه، اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي‌دانش آموزان، سازمان ملي جوانان زنجان و تبريز و همچنين وبلاگ نيوز مشارکت دارد.

0 نظرهای شما: