امیر پوردستان:

امیر پوردستان:
ملت ایران پشتیبان اصلی نیروهای مسلح کشور است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به از خود گذشتگی ها و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس، گفت: مردم و ملت مسلمان و غیور ایران همواره پشتیبانان اصلی نیروهای مسلح کشور هستند و دشمنان در اهداف شوم خود راه به جایی نخواهند برد.
به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ پوردستان که در همایش سرانگشتان ویژه فرماندهان گروهان ها و آتشبارهای لشکر 23 تکاور پرندک سخن می گفت، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اگر دشمنان جرات حمله به ایران را ندارند به خاطر توانایی بالای نیروهایمان در پاسخگویی به هر تهاجمی است ، چرا که ایران رهبری آگاه، با تدبیر و توانمند و نیروهای مسلح قدرتمند و پا در رکاب دارد. نیروهای مسلحی که به اقیانوس بی کران مردم ایران متصل هستند و امواج خروشان ملت ایران همواره پشتیبان آنان خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود افزود: امروزه دشمنان با راه اندازی گسترده جنگ نرم سعی در تسلیم کردن ایران دارند و پروژه عملیات بدون تماس را در دستور کار خود قرار داده اند.
امیر پوردستان ضمن بر شمردن عواملی که در جنگ نرم برای ضربه زدن به کشورهای مختلف به کار گرفته می شود عنوان کرد: دشمنان با جنگ نرم و عملیات روانی در تلاشند جوانان و مردم ایران را بی انگیزه و ناتوان کنند، اما مردم هوشیار و آگاه با تبیعیت از تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، نقشه های شوم دشمنان را شناسایی و خنثی خواهند کرد.

0 نظرهای شما: