در پي خروج قطار مسافربري ميانه از ريل
يك مقام مسئول در راهآهن:
عودت بهاي بليتهاي تمام مسافران قطار ميانه ـ تهران
1388/09/26 12-17-2009 13:32:51 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: بازرگاني
در پي خروج قطار مسافربري ميانه ـ تهران از ريل كه شامگاه روز گذشته به دليل بروز نقص فني ناچار به توقف در ايستگاه كرج و پياده كردن مسافران خود شد، يك مقام مسئول در روابط عمومي وزارت راهآهن اعلام كرد: بهاي بليت كليه هموطنان و مسافراني كه در اين قطار عازم سفر بودند، صد در صد پرداخت ميشود و آنها با مراجعه به آژانسهاي تهيه بليط تا يك ماه فرصت دارند مبالغ و پول بليتهاي خود را استرداد كنند.
به گزارش خبرنگار راه ايسنا اين مقام مسئول در شرح حادثه خروج قطار از ريل چنين گفت: ساعت 30/11 شامگاه روز گذشته به دليل نقص فني و اختلالي كه در لوكوموتيو پيش آمد، قطار ناچار به توقف در ايستگاه كرج شد و مسئولان قطار عليرغم تلاشي كه براي جلوگيري از خروج مسافران به دليل سرماي هوا و شرايط نامناسب صورت دادند، اما مسافران از قطار پياده شدند و تعدادي كه به خانههاي خود نزديك بودند به منازل خود رفتند و باقي مسافران پس از گذشت چند ساعت با حضور اتوبوسهايي كه براي انتقال مسافران و هموطنان در محل پيشبيني كرديم و استقرار يافت، جا به جا شدند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا با وجود نقص فني، امكان ادامه مسير و انتقال مسافران وجود نداشت، گفت: نقص فني به گونهاي بوده كه مسئولان قطار ناچار به پياده كردن مسافران شدند. ضمن آنكه خرابي لوكوموتيو امري طبيعي است و آنچه بيش از هر چيز اهميت دارد بازسازي و تعمير آن است كه زمان ميبرد و طبعا با توجه به شرايط موجود نميشد مسافران را تا تعمير كامل در آن شرايط رها كرد.
اين مقام مسئول در راه آهن درباره برخي گلايهها از عدم رسيدگي به مسافران قطار در نيمههاي شب گفت: اعتراض و گلايههاي هموطنان را در آن شرايط ميپذيريم اما انجام هماهنگيهاي لازم براي رسيدگي و فرستادن هرچه سريعتر اتوبوس به محل نيز در آن زمان كمي دشوار بود اما با اين حال در ساعت چهار و 30 دقيقه خط آزاد شد و موفق شديم با اجاره تعدادي اتوبوس، همموطنان و مسافران را انتقال بدهيم.
او مجددا تاكيد كرد: كليه مسافران قطار ميانه ـ تهران تا يك ماه فرصت دارند به آژانسهاي بليت رجاء مراجعه كرده و نسبت به استرداد بهاي بليت خود اقدام كنند.
در پي خروج قطار مسافربري ميانه ـ تهران از ريل كه شامگاه روز گذشته به دليل بروز نقص فني ناچار به توقف در ايستگاه كرج و پياده كردن مسافران خود شد، يك مقام مسئول در روابط عمومي وزارت راهآهن اعلام كرد: بهاي بليت كليه هموطنان و مسافراني كه در اين قطار عازم سفر بودند، صد در صد پرداخت ميشود و آنها با مراجعه به آژانسهاي تهيه بليط تا يك ماه فرصت دارند مبالغ و پول بليتهاي خود را استرداد كنند.
به گزارش خبرنگار راه ايسنا اين مقام مسئول در شرح حادثه خروج قطار از ريل چنين گفت: ساعت 30/11 شامگاه روز گذشته به دليل نقص فني و اختلالي كه در لوكوموتيو پيش آمد، قطار ناچار به توقف در ايستگاه كرج شد و مسئولان قطار عليرغم تلاشي كه براي جلوگيري از خروج مسافران به دليل سرماي هوا و شرايط نامناسب صورت دادند، اما مسافران از قطار پياده شدند و تعدادي كه به خانههاي خود نزديك بودند به منازل خود رفتند و باقي مسافران پس از گذشت چند ساعت با حضور اتوبوسهايي كه براي انتقال مسافران و هموطنان در محل پيشبيني كرديم و استقرار يافت، جا به جا شدند.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا با وجود نقص فني، امكان ادامه مسير و انتقال مسافران وجود نداشت، گفت: نقص فني به گونهاي بوده كه مسئولان قطار ناچار به پياده كردن مسافران شدند. ضمن آنكه خرابي لوكوموتيو امري طبيعي است و آنچه بيش از هر چيز اهميت دارد بازسازي و تعمير آن است كه زمان ميبرد و طبعا با توجه به شرايط موجود نميشد مسافران را تا تعمير كامل در آن شرايط رها كرد.
اين مقام مسئول در راه آهن درباره برخي گلايهها از عدم رسيدگي به مسافران قطار در نيمههاي شب گفت: اعتراض و گلايههاي هموطنان را در آن شرايط ميپذيريم اما انجام هماهنگيهاي لازم براي رسيدگي و فرستادن هرچه سريعتر اتوبوس به محل نيز در آن زمان كمي دشوار بود اما با اين حال در ساعت چهار و 30 دقيقه خط آزاد شد و موفق شديم با اجاره تعدادي اتوبوس، همموطنان و مسافران را انتقال بدهيم.
او مجددا تاكيد كرد: كليه مسافران قطار ميانه ـ تهران تا يك ماه فرصت دارند به آژانسهاي بليت رجاء مراجعه كرده و نسبت به استرداد بهاي بليت خود اقدام كنند.
0 نظرهای شما:
Post a Comment