سردار احمدي‌مقدم:

سردار احمدي‌مقدم:
با اغتشاشاتي که به آشوب کشيده شود،
با قاطعيت برخورد مي‌کنيم
ماهيانه 60 تن موادمخدر در کشور كشف مي‌شود

1388/10/05 12-26-2009 10:36:06
خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمانشاه سرويس: اجتماعي - شهري
فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه در برخورد با اغتشاشات سياست نيروي انتظامي کاربرد خشونت حداقلي است، افزود: اما آنجايي که اين اغتشاشات به تخريب و آشوب کشيده شود، با قاطعيت برخورد مي کنيم و قاطعيت به اين معني است که ليدرها را شناسايي و بازداشت مي‌كنيم
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کرمانشاه، سردار اسماعيل احمدي مقدم در محل فرماندهي انتظامي استان كرمانشاه و در جمع خبرنگاران، تصريح کرد: اين نوع برخورد نيروي انتظامي منجر به کاهش رفتارهاي غير قانوني در کشور شده است.
وي همچنين اظهار كرد: بحمدالله بازداشتگاه‌هاي نيروي انتظامي، نظام خوبي پيدا کرده اند.
وي در ادامه با اشاره به وضعيت کشفيات مواد مخدر در کشور، گفت: ماهيانه به صورت ميانگين 60 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف مي شود که آمار بسيار بالايي است.
به گفته وي، معتادان کشور را مي توان به دو دسته؛ افرادي که جديدا به اعتياد روي آورده اند و معتاداني که به راحتي قادر به ترک نيستند، تقسيم کرد و ما بايد بتوانيم براي هر کدام از اين ها نسخه اي جداگانه بپيچيم.
فرماندهي نيروي انتظامي همچنين در خصوص نصب ترمز «اي. بي. اس» بر روي خودروها، گفت: در اين مبحث چون مقوله امنيت و ايمني سفر مردم در بين است و با توجه به اينکه اين موضوع مصوبه دولت و دفاع از حقوق مردم است، ما موظف به اجراي قانون هستيم.
وي افزود: خودروسازان ملزم به رعايت قانون مي باشند که متاسفانه در اين خصوص رويه نامناسبي در کشور ايجاد شده است.
سردار احمدي مقدم در ادامه با اشاره به وضعيت معيشتي کارکنان نيروي انتظامي، گفت: در شرايط حاضر در بخش معيشتي و رفاهي تلاش‌هاي بسيار زيادي براي رفاه کارکنان نيروي انتظامي کشور انجام شده است.
وي ادامه داد: کارکناني که 10 سال در نيروي انتظامي خدمت کرده باشند وام مسکن دريافت مي کنند که سالانه حدود 10 تا 12 هزار نفر از پرسنل نيروي انتظامي اين تسهيلات را که 40 ميليون تومان و بدون بهره بانکي مي باشد، در يافت مي کنند، در مجموع در بحث مسائل معيشتي، کارکنان نيروي انتظامي کشور نسبت به ساير نيروهاي مسلح وضعيت بهتري دارند.
به گزارش ايسنا، فرمانده نيروي انتظامي در خاتمه با بيان اينكه نيروي انتظامي استان کرمانشاه با رشد 15 رتبه اي در چند سال اخير هم اکنون در کليه شاخص‌هاي امنيتي به رتبه سوم کشور رسيده است، گفت: فرماندهي انتظامي استان کرمانشاه در چند سال اخير درخشش قابل توجهي داشته که خوشبختانه امروز شاهد بهبود شاخص اميني چه در مرزها و چه در ديگر مسائل استان هستيم.

0 نظرهای شما: