عابدي در گفتگو با فارس:

عابدي در گفتگو با فارس:
اهميت راهپيمايي امروز لبيك به رهبري است
خبرگزاري فارس: نماينده مردم فردوس در مجلس گفت: اهميت راهپيمايي امروز در لبيك به امام حسين(ع)، امام زمان(عج)، امام(ره)، شهدا، رهبري و به همه عاشقاني است كه راه امام را ادامه مي‌دهند.
محمد كريم عابدي نماينده مردم فردوس و عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس، در خصوص راهپيمايي مردم در تظاهرات امروز چهارشنبه، اظهار داشت: ملت ايران و شيعيان هيچوقت حرمت‌شكني نسبت به ساحت اباعبدالله‌الحسين و ولايت بقيه‌الله‌الاعظم را نمي‌پذيرند‌ و قاطعانه با آن برخورد مي‌كنند. وي افزود: انقلاب ما ريشه در عاشورا و امام حسين(ع)‌دارد.
اين عضو كميسيون امنيت ملي مجلس خاطر نشان كرد: حركتي كه در روز عاشورا انجام شد از آخرين تحركات مذبوحانه امپرياليسم بود. وي تاكيد كرد: اوباما از عده‌اي قليل، معلوم‌الحال و مفلس كه در روز عاشورا به خيابان‌ها ريختند حمايت مي‌كند، درحالي كه وزير امور خارجه كشور ما اگر ده‌ها موضوع اين چنيني در امريكا بوجود آيد حاضر نيست هيچ موضعي نسبت به آن كشور گيرد.
عابدي تاكيد كرد: كشور‌هاي استكباري همچون انگليس،‌ آمريكا و صهيونيست‌ها و بهائيت و تمام كساني كه بدخواه دين هستند در روز عاشورا تمام تلاش خود را انجام دادند تا اين مراسم را بر هم ريزند. وي افزود: اهميت راهپيمايي فردا در لبيك به امام حسين(ع)، امام زمان(عج)، امام(ره)، شهدا، رهبري و به همه عاشقاني است كه راه امام را ادامه مي‌دهند.
نماينده مردم فردوس تاكيد كرد: آقاياني كه خود را شيعه و نزديك به امام مي‌دانند سران اغتشاشات هستند و اگر ظرف اين دو سه روز موضع روشني نسبت به حمايت آمريكا از خود نگيرند تكليف آنان مشخص و مي‌توان حكم محارب را در مورد آنها اجرا كرد. عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي شركت در اين راهپيمايي را حفظ حرمت‌هاي نظام دانست و اظهار داشت: بايد با حضور در اين راهپيمايي مشت محكمي بر دهان اوباما كه با شعار تغيير وارد شد كوبيد زيرا در كوچكترين مسائل كشور ما دخالت مي‌كند.

0 نظرهای شما: