دستور وزير كشور به نيروهاي پليس:

دستور وزير كشور به نيروهاي پليس:
از اين به بعد هيچگونه مدارايي با آشوبگران نكنيد


1388/10/13 01-03-2010 14:37:41
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: سياسي وزير كشور گفت: دشمن اركان اساسي نظام يعني اسلام، رهبري و مردم را نشانه رفته است
. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور مصطف
ي محمدنجار با بيان اين‌كه " اغتشاشگران با تمام عوامل‌شان زير علم انگليس و آمريكا و صهيونيست جمع شده‌اند" اظهار كرد: در اغتشاشات اخير ردپاي منافقين، سلطنت‌طلبان و معاندين و كساني كه طي 30 سال گذشته كينه نظام را به دل داشته‌اند، كاملا مشهود است.
وي اقدام اين افراد را " اقداماتي كاملا سازمان يافته و با هدايت بيگانگان و بازيگري منافقان، سلطنت طلبان و عناصر منافق در درون" دانست و تصريح كرد: تاكنون عده‌اي از منافقين دستگير شده‌اند و با تلاش قوه قضائيه دادگاه اين عوامل فتنه نيز به زودي برگزار خواهد شد. وي با بيان اين‌كه " اغتشاشگران با اعمال ننگين خود مي‌خواهند از اين مردم عزيز انتقام بگيرند" ادامه داد: پس از انتخابات عده‌اي قدرت‌طلب كه زير بار رأي مردم نرفتند، مي‌خواستند رأي خود را با ديكتاتوري بر مردم تحميل كنند حال آن‌كه مردم آن را قبول نكردند و امروز آن‌ها با اقدامات خود در پي انتقام جويي و انتقام‌گيري از مردم عزيز ايران هستند.
وزير كشور افزود: آن‌ها كار را به جايي رسانده‌اند كه از يك طرف مي‌خواهند رأي خود را با ديكتاتوري به مردم تحميل كنند و از طرف ديگر در صدد انتقام‌گيري از همين مردم هستند آن‌چنان كه مقدسات اين ملت را نيز زير سوال مي‌برند.
وي تصريح كرد: عزاداري براي امام حسين(ع) مورد وفاق همه ملت است و اين ملت بزرگ به هيچ وجه اجازه نمي‌دهد كه افرادي قليل به هتك حرمت مقدسات آن‌ها بپردازند و به كار خود ادامه دهند.
وي با اشاره به بزرگنمايي و تحريف اخبار توسط رسانه‌هاي بيگانه بر كمك‌هاي مالي و اطلاعاتي و رسانه‌اي دشمن جهت سوءاستفاده از فضاي داخلي كشور توسط عوامل فتنه تأكيد كرد و گفت: اين فعاليت‌ها كارهايي سازمان يافته هستند كه بر ملت ايران كاملا آشكار است و مردم فهيم ايران اسلامي كاملا به اين روش‌ها آگاه هستند.
وزير كشور با تشكر از ملت ايران به خاطر " برگزاري راهپيمايي‌هاي باشكوه و سرنوشت‌ساز پس از حوادث روز عاشوراي تهران" گفت: با توجه به خواست ميليوني ملت، تكليف براي مسوولان روشن شده است و حتماً به وظايف قانوني خود در مقابله با آشوبگران و هتاكان روز عاشوراي حسيني تهران عمل خواهند كرد.
وي خاطرنشان كرد: در روز چهارشنبه شاهد راهپيمايي سه و نيم ميليون نفري مردم در تهران و همزمان راهپيمايي عاشورايي مردم در سراسر كشور بوديم و مردم ايران اسلامي با برگزاري راهپيمايي‌هاي خودجوش، اعمال ننگين يك عده را كه به دستور بيگانگان به آشوب پرداختند محكوم كردند.
وي با اشاره به سوءاستفاده اغتشاشگران از خلأ حضور مردم در روز عاشورا در خيابان انقلاب گفت: روز عاشورا كه مردم مشغول عزاداري بودند، اغتشاشگران با طراحي قبلي از اين شرايط سوء استفاده كردند و به اغتشاش و هتك حرمت مقدسات پرداختند و اموال عمومي را نيز تخريب كردند.
نجار تصريح كرد: ملت بزرگ ايران اعمال ننگين اين عده قليل از آشوبگران را فراموش نمي‌كند و ديديم كه ملت هميشه در صحنه همچون گذشته وارد صحنه شد و بار ديگر اين‌گونه اقدامات را محكوم كرد.
وي با بيان اين‌كه " تكليف بر ما روشن است و با توجه به خواست ميليوني مردم بايد به وظايف قانوني خود با قاطعيت عمل كنيم" تاكيد كرد: وزارت كشور و مقامات امنيتي با رصد هوشيارانه اوضاع با قاطعيت با هرگونه اغتشاش برخورد خواهد كرد.
وي با بيان اين‌كه " امروز ديگر صحنه كاملا روشن است" گفت: اين‌ها از خويشتنداري، نجابت و رأفت نظام استفاده كردند؛ البته نظام هم مقداري به اين‌ها فرصت داد تا اين‌كه هم كاملا دست‌شان رو شود و هم اتمام حجتي براي اين‌ها باشد.
وزير كشور تاكيد كرد: به نيروهاي پليس دستور داده‌ايم از اين به بعد هيچگونه مدارايي با آشوبگران نكنند و اگر فردي جهت همكاري با اغتشاشگران در تجمعات ظاهر شود به فوريت دستگير خواهد شد.
وي تصريح كرد: اين‌گونه افراد با توجه به نظر فقهي علما و مسوولان قضايي كه در چند روز گذشته اعلام كردند، حكم معاند و اقدام كننده عليه امنيت كشور را دارند و محارب هستند و تكليف محارب هم كاملا روشن است.
وي همچنين با تشكر از مراجع " كه هميشه رهنمودهاي آن‌ها راهگشا بوده است" گفت: از نمايندگان مجلس نيز به خاطر راهپيمايي خودجوش و پوشيدن كفن به خاطر حمايت از ولايت قدرداني مي‌كنيم.
نجار همچنين گفت: از رسانه‌هاي مكتوب، صوتي و تصويري به ويژه رسانه ملي كه در روشنگري مردم نقش مهمي ايفا كرد، تشكر مي‌كنيم. رسانه‌هاي استكباري مي‌خواستند حضور ميليوني مردم در روز چهارشنبه را با موضوعات سخيف، وارونه جلوه دهند كه البته موفق نشدند و راهپيمايي باشكوه ملت ايران اهداف آن‌ها را با شكست مواجه كرد.

0 نظرهای شما: