قطبي پس از شكست سنگاپور:

قطبي پس از شكست سنگاپور:

متاسفم، فوتبال مابه جنگ جناحي تبديل شده است

فـوتبـالي كـه سيـاسي بـاشد، ضربه خواهد خـورد
صندلي مربي‌گري تيم ملي هيچ وقت آرامش ندارد

1388/10/16 01-06-2010 18:04:18 خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: ورزشي - فوتبال
افشين قطبي پس از پيروزي تيم ملي ايران برابر سنگاپور و راهيابي به رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا گفت: بسيار متاسفم كه فوتبال ما به جنگ جناحي تبديل شده است

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي سه بر يك شاگردانش برابر سنگاپور با گله از جو حاكم بر ورزشگاه و شعارهاي برخي تماشاگران گفت: بازي سخت و جالبي بود و دو تيم در ميدان مي‌جنگيدند. ما توانستيم پيروز از ميدان خارج شويم و به جام ملت‌هاي آسيا راه پيدا كنيم. شروع خوبي داشتيم و دو گل زديم اما در ادامه تمركز تيم ما پايين آمد و از حمله به دفاع روي آورديم. همين هم باعث شد تا گل بخوريم. در نيمه دوم با چند تغيير تاكتيكي توانستيم به گل سوم برسيم و اين گل نتيجه يك تعويض خوب بود. مي‌توانستيم گل‌هاي زيادي را هم به ثمر برسانيم اما اين چنين نشد. در مجموع در بيشتر دقايق بازي تمركز خوبي داشتيم و توانستيم نتيجه بازي را به سود خود تمام كنيم.
قطبي با اشاره به برخي شعارها در ورزشگاه عنوان كرد: بسيار متاسفم كه فوتبال ما به جنگ جناحي تبديل شده است. بازيكنان ما براي فوتبال كشور و مردمشان بازي مي‌كنند. بازيكنان ملي براي 70 ميليون ايراني بازي مي‌كنند. خود من پس از 30 سال به ايران بازگشتم چرا كه ايران و مردمانش را دوست دارم و برايشان مي‌جنگم. فوتبالي كه سياسي باشد، ضربه خواهد خورد.
افشين قطبي كه همانند اصغر حاجيلو پيروزي برابر سنگاپور را به ناصر حجازي سنگربان پيشين تيم ملي ايران و باشگاه استقلال تقديم كرد افزود: هيچ وقت شرايط اين گونه نبوده است. نتيجه گرفتن با اين تيم در اين شرايط بسيار سخت است. همه فضاي حاكم بر ورزشگاه را ديدند و از اين بابت متاسفند. صندلي مربي‌گري در تيم ملي هيچ وقت آرامش ندارد. اگر در 10 بازي خوب بازي كني و برنده هم باشي ولي پس از يك باخت انتقادها آغاز مي‌شود.
قطبي درباره داوري مسابقه با توجه به اعتراض‌هايي كه از پيش از شروع به انتخاب داور چيني داشت، گفت: همه ديدند كه آن خطا پنالتي و صددرصد درست بود. آن پنالتي اعلام شده هم كار خوب كمك‌ داور بود.
سرمربي سابق پرسپوليس تهران در پايان عنوان كرد: فوتبال سنگاپور در اين سال‌ها پيشرفت كرده و نسبت به گذشته بهتر شده است: سنگاپور 6 امتياز دارد و همچنان مي‌تواند به صعود اميدوار باشد.

0 نظرهای شما: