سعيد عبدولي طلاهاي ايران را 10 تايي كرد

با قهرماني در وزن 66 كيلوگرم كشتي فرنگي
سعيد عبدولي طلاهاي ايران را 10 تايي كرد

عبدولي درفينال با باياخ مت‌اف كشتي‌گير قزاقستان روبه‌رو شد و او را
در سه تايم صفر-يك‏ ، 2 – صفر و 4- صفر شكست داد.
ايلنا- سعيد عبدولي در وزن 66 كيلوگرم دومين مدال روز نهم از بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگژو را گرفت. عبدولي با طلاي اين وزن دهمين طلا را به كاروان ورزش ايران هديه كرد.
به گزارش ايلنا عبدولي درفينال با باياخ مت‌اف كشتي‌گير قزاقستان روبه‌رو شد. در تايم اول بعد از يك دقيقه و 30 ثانيه‏، مت‌اف در خاك نشست. اما عبدولي نتواست فني اجرا كند و يك امتياز از دست داد. درتايم دوم هم دريك دقيقه و 30 ثانيه‌اي هيچ كشتي‌گيري امتياز نگرفت. اين بار نوبت عبدولي بود كه درخاك بنشيند.
در خاك در حالي كه مت‌اف تلاش مي‌كرد، بارانداز بزند، عبدولي او را به پل برد و دو امتياز گرفت. در تايم سوم عبدولي پاي حريف را از خط قرمز تشك بيرون برد و يك امتياز گرفت. چند ثانيه بعد او را خاك كرد و صاحب امتياز دوم شد. در هفت ثانيه پاياني مت‌اف در خاك نشست، عبدولي يك بارانداز ديگر انجام داد و دو امتياز ديگر گرفت ومدال طلايش را قطعي كرد.
عبدولی پس از استراحت در دوراول، در دور دوم با نتایج ۵ بر صفر و ۳بر صفر سوتیپ اومچامپو از تایلند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در اين مرحله با پيروزي برابر كومار رانا از هند به ديدار نهايي اين وزن صعود كرد. دراين كشتي عبدولي در دو تايم و با نتايج چهار بر صفر و يك بر صفر و در مجموع پنج بر صفر برابر حريف هندي‌اش به پيروزي رسيد.

1389/8/30 - 14:36 کد خبر : 163208

0 نظرهای شما: