اطلاعات بيشتري از ترور 2 استاد دانشگاه به‌‌زودي ارائه مي‌شود

وزير كشور:

اطلاعات بيشتري از ترور 2 استاد دانشگاه

به‌‌زودي ارائه مي‌شود


خبرگزاري فارس: محمد‌نجار در‌خصوص ترور دو استاد دانشگاه گفت: در حال پيگيري اين حادثه تروريستي ‌هستيم و به‌زودي اطلاعات بيشتري در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.


‌به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع ‌رساني وزارت كشور، ‌مصطفي محمدنجار وزير كشور ‌در‌خصوص ترور دو استاد دانشگاه توسط عوامل ضدانقلاب اظهار داشت: صبح امروز عناصر تروريستي و عوامل استكبار جهاني با عمليات كور تروريستي خود دو نفر از استادان ما و همسرانشان را مورد اصابت قرار دادند.
وي با تأكيد بر اينكه دشمن با اين حركاتش نشان مي‌دهد كه مخالف دانش و پيشرفت ملت ايران است، گفت: دشمن به علت آنكه تاكنون با تهديد، تحريم و ارعاب نتوانسته است كار خود را پيش ببرد و جلوي پيشرفت ملت ايران را بگيرد، دست به چنين عملياتي كوري مي‌زند و طبل رسوايي خود را نزد ملت ايران و جهانيان به صدا در مي‌آورد.
وزير كشور تصريح كرد: اقدام مذبوحانه و تروريستي دشمنان عليه دو استاد دانشگاه نشان‌دهنده زبوني، ضعف و ذلت آنان است اما به كوري چشم آنان، ملت ايران راه خود را با قوت و قدرت ادامه مي‌دهد.
محمدنجار افزود: ما با پيشرفت در زمينه‌هاي هوافضا، هسته‌اي، پزشكي، صنعت و كشاورزي دستاوردهاي خوبي كسب كرده‌ايم كه اين پيشرفت‌ها روزافزون است و ملت ايران به راه خود در اين عرصه‌ها ادامه مي‌دهد.
وزير كشور در پايان تأكيد كرد: متخصصان دانشگاهي ما در صعود به قله‌هاي پيشرفت، مصمم هستند و اينگونه اقدامات مذبوحانه نيز خللي در اراده آنها به‌وجود نخواهد آورد.

0 نظرهای شما: