ديدار طلاب اصفهاني و دانشجويان شيرازي با طلبه سيرجاني

از حضور جهانشاهي در حرم عبدالعظيم نيم‌‌سال گذشت؛

ديدار طلاب اصفهاني و دانشجويان شيرازي با طلبه سيرجاني

خبرگزاري فارس: جمعي از طلاب اصفهان و دانشجويان دانشگاه‌هاي شيراز با طلبه سيرجاني كه اكنون بيش از شش ماه است در حرم حضرت عبدالعظيم(ع) سكني گزيده است، ديدار و گفت‌وگو كردند.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، جمعي از طلاب اصفهان و دانشجويان دانشگاه‌هاي شيراز با حضور در محل اقامت حجت‌الاسلام عليرضا جهانشاهي ملقب به طلبه سيرجاني كه اكنون بيش از شش ماه است در حرم حضرت عبدالعظيم(ع) سكني گزيده است، با وي ديدار و گفت‌وگو كردند.
بر اساس اين گزارش، طلاب و دانشجويان اصفهاني و شيرازي آمادگي خود را براي پيگيري مطالبات طلبه سيرجاني اعلام كردند.
طلبه سبرجاني به ميهمانان خود توصيه كرد كه مراقب توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي باشند و از هرگونه اقدام كه منجر به سؤاستفاده رسانه‌هاي بيگانه شود، خودداري كنند.
بر اساس اين گزارش، محمد خادم‌لو جانباز 8 سال دفاع مقدس نيز، از دو هفته پيش به طلبه سيرجاني پيوسته و در كنار وي سكني گزيده است.
او كه ساكن شهر تركمن است، به خبرنگار فارس گفت: براي كمك به پيگيري مطالبات آقاي جهانشاهي (طلبه سيرجاني) به كاروان عدالتخواهي پيوسته‌ام.
حجت‌الاسلام جهانشاهي معروف به طلبه سيرجاني از جمله نام‌هايي بوده كه در دو سال اخير بر زبان‌ها جاري شده است. نحوه اعتراض اين طلبه سؤالاتي را در جامعه به‌وجود آورده است؛ برخي‌ها مي‌گويند وي مراحل قانوني را طي نكرده است، بعضي‌ ديگر مي‌گويند مطالبات وي كلي بوده و موجب عدم نتيجه و نهايتا سرخوردگي عدالت‎خواهان مي‌شود.
او 6 ماه است كه بعد از پيگيري مطالبات مردم سيرجان از طريق قانوني و تحمل نزديك به 8 ماه زندان تنها به‏واسطه پياده‎روي اعتراضي، در حرم حضرت عبدالعظيم(ع) اقامت دارد.
در اين مدت تعدادي از هنرمندان، شخصيت‌هاي سياسي، نمايندگان مجلس و برخي مسئولان اجرايي با وي ديدار و اقدام او را ستوده‌اند ولي هنوز هيچ مسئولي از قوه قضاييه به سراغ جهانشاهي نرفته است.

0 نظرهای شما: