ورزش ايران روي ابرها

4 طلا‏، يك نقره و يك برنز در روز يازدهم
ورزش ايران روي ابرها

اولين طلاي امروز را پورشيب در كاراته به دست آورد، دومين طلا را صادق گودرزي در كشتي آزاد كسب كرد، سومين طلا به احسان حدادي در پرتاب ديسك رسيد و جمال ميرزايي نيز چهارمين طلا را گرفت.ايران با 16 طلا تيم چهارم جدول است.
ايلنا - : تعداد مدال‌هاي طلاي ايران در يازدهمين روز بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو به عدد 16 رسيد.
به گزارش ايلنا، يازدهمين روز بازي‌هاي آسيايي گوانگ‌ژو روز چهارشنبه پيگيري شد كه ورزشكاران ايران در اين روز چهار مدال طلا‏،‏يك نقره و يك برنز به دست آوردند.
اولين طلاي امروز را ذبيح‌الله پورشيب در وزن 84+ كاراته به دست آورد،دومين طلاي امروز را صادق گودرزي در وزن 74 كيلوي كشتي آزاد كسب كرد،سومين طلا به نام احسان حدادي در پرتاب ديسك رسيد و جمال ميرزايي نيز چهارمين طلاي امروز را در وزن 84 كيلوگرم كشتي آزاد از آن خود كرد.
تك مدال نقره امروز به مهدي تقوي كشتي گير آزاد وزن 66 كيلوگرم رسيد و محمد صميمي نيز در پرتاب ديسك مدال برنز گرفت تا يازدهمين روز بازي‌هاي آسيايي براي ايران پربار باشد. تيم ايران با اين مدالها شرايط خيلي خوبي پيدا كرد و با 16 طلا،10 نقره و 17 برنز جايگاه خود در رتبه چهارمي بازي‌هاي آسيايي را تثبيت كرد.
در حال حاضر تيم چين با 171 طلا،91 نقره و 86 برنز اول است،تيم كره جنوبي با 70 طلا،59 نقره و 70 برنز دوم است و كاروان ژاپن هم با 36 طلا،66 نقره و 72 برنز در جايگاه سومي رده‌بندي مدال‌ها قرار گرفته است. بازي‌هاي آسيايي در حالي به روزهاي آخر خود نزديك مي‌شود كه ايران در چند رشته ديگر نيز شانس كسب مدال طلا دارد.
در هندبال تيم ايران به فينال راه پيدا كرده و بايد روز پنجشنبه با كره جنوبي بازي كند. در واليبال تيم ايران اگر امروز تايلند را ببرد به فينال مي‌رسد و بسكتبال ايران نيز در صورت برد در بازي امروز مقابل اردن به نيمه نهايي مي‌رسد. در كشتي آزاد تيم ايران روز پنجشنبه در دو وزن آخر مسابقه مي‌دهد و تيم فوتبال نيز فردا بازي رده‌بندي را با كره جنوبي برگزار مي‌كند.

1389/9/3 - 14:58 کد خبر : 163881

0 نظرهای شما: