مهمترين راه جذب رضايت مردم احساس امنيت در حوزه‌هاي قضايي و اقتصادي است

رئيس مجلس خبرگان در ديدار با فراكسيون خط امام مجلس:
مهمترين راه جذب رضايت مردم احساس امنيت
در حوزه‌هاي قضايي و اقتصادي است


تنها راه مقابله با دشمنان خارجي، تكيه بر ملت در داخل است و درك اين ضرورت مي‌تواند باعث افزايش مؤثر قدرت ايران در عرصه بين‌المللي شود.
ایلنا= : رئيس‌مجمع تشخيص مصلحت نظام مهمترين راه جذب همراهي و رضايت مردم را عمل به اصول قانون اساسي به ويژه فصل حقوق مردم و همچنين احساس امنيت در حوزه‌هاي قضايي، اجتماعي و اقتصادي عنوان كرد و اظهار داشت: در شرايط فعلي كه بسياري از زيربناها ساخته شده است و درآمد كشور با توجه به افزايش قيمت نفت در سطح مطلوبي قرار دارد مي‌توان اقدامات مناسبي در اين خصوص انجام داد.
به گزارش ايلنا ‏، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ديدار با جمعي از اعضاي فراكسيون خط امام(ره) مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نقش مردم در پيروزي انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و دوران سازندگي، تأكيد كرد: اگر مردم همراه نظام و انقلاب نبودند نمي‌توانستيم از اين موانع دشوار عبور كنيم.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام همچنين با توجه به شرايط جهاني و اقدامات روزافزون بر ضد نظام جمهوري اسلامي، تأكيد كرد: تنها راه مقابله با دشمنان خارجي، تكيه بر ملت در داخل است و درك اين ضرورت مي‌تواند باعث افزايش مؤثر قدرت ايران در عرصه بين‌المللي شود.
هاشمي رفسنجاني مهمترين راه جذب همراهي و رضايت مردم را عمل به اصول قانون اساسي به ويژه فصل حقوق مردم و همچنين احساس امنيت در حوزه‌هاي قضايي، اجتماعي و اقتصادي عنوان كرد و افزود: در شرايط فعلي كه بسياري از زيربناها ساخته شده است و درآمد كشور با توجه به افزايش قيمت نفت در سطح مطلوبي قرار دارد مي‌توان اقدامات مناسبي در اين خصوص انجام داد.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، تأكيد كرد: اطلاع‌رساني به موقع، در نظر گرفتن رأي و نظرات كارشناسان مختلف مي‌تواند از تبعات منفي اجراي اين طرح بكاهد.
وي با توجه به روند بررسي برنامه پنجم در مجلس شوراي اسلامي، گفت: تجربه برنامه چهارم در 6 سال گذشته نشان داد، بي‌توجهي به اسناد بالادستي مي‌تواند روزمرگي به همراه داشته باشد و همگان بايد تلاش كنند در مسير برنامه و قانون حركت كنند.
هاشمي رفسنجاني مهمترين هدف از شكل‌گيري انقلاب اسلامي را حركت در مسير اسلام و مكتب اهل بيت عنوان كرد و گفت: در عصر كنوني كه دنياي رسانه‌ها و عصر ارتباطات است مي‌توانيم با عمل به اسلام حقيقي و آموزه‌هاي آن در ايران الگويي براي مردمان جهان باشيم و چهره‌اي صحيح از مكتب خود به دنيا ارائه دهيم.
در ابتداي اين ديدار محمدرضا تابش دبير فراكسيون خط امام(ره) مجلس شوراي اسلامي به نمايندگي از حاضران به بيان دغدغه‌هاي اين فراكسيون درخصوص مسائل فعلي كشور پرداخت.
وي با اشاره به رابطه انقلاب اسلامي با مردم و اهميت جايگاه رأي و نظر آنها در اداره كشور تأكيد كرد: توجه به حرمت انسان و رعايت اخلاق در اداره كشور از مهمترين آموزه‌هاي دين اسلام و مكتب امام در اداره جامعه است.
1389/9/1 - 18:45:35 کد خبر : 163541

0 نظرهای شما: