اتوبوس هيبريدي بومي روز هواي پاك رونمايي مي‌شود

فرهاد رهبر:

اتوبوس هيبريدي بومي روز هواي پاك رونمايي مي‌شود


خبرگزاري فارس: رئيس دانشگاه تهران گفت: اتوبوس هيبريدي بومي ساخت دانشگاه تهران روز هواي پاك

رونمايي مي‌شود.


به گزارش خبرنگار علمي خبرگزاري فارس، فرهاد رهبر رئيس دانشگاه تهران در حاشيه بازديد دومين نمايشگاه دستاوردهاي دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشكي تهران در جمع خبرنگاران گفت: در طي 2 سال گذشته مجموعه قراردادهايي را با صنعت منعقد كرديم كه حجم قراردادهاي منعقد شده توسط معاونت پژوهشي دانشگاه تهران، معادل بيش از 90 ميليارد تومان بوده است.
وي ادامه داد: پارك علم و فناوري دانشگاه تهران نيز توانسته حدود 25 ميليارد تومان قراردادهاي پژوهش‌هاي كاربردي را با صنعت منعقد كند.
رهبر افزود: بخشي از اين قراردادها عملياتي شده و به صنعت تحويل داده شده است و بخشي ديگر از اين قراردادها هم اكنون در حال اجراست و تا سال آينده به بخش صنعت تحويل داده مي‌شود.
وي اضافه كرد: در 7 ماه گذشته در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران بيش از 5 ميليارد تومان قراردادها را تحويل صنعت داده و از قراردادهاي 90 ميلياردي نزديك به 40 ميليارد تومان به صنعت تحويل داده شده است.
رئيس دانشگاه تهران گفت: ما قصد داريم اين فعاليت‌هاي خود را ادامه دهيم با اين هدف كه دانشگاه در خدمت توسعه صنعت قرار بگيرد و دانشگاه بتواند قدمي در جهت رفع نياز كشور و جامعه بردارد.
وي افزود: ساخت اتوبوس هيبريدي نيز جزء قراردادهاي دانشگاه تهران بود كه توسط دانشكده فني اين دانشگاه ساخته شده و در روز هواي پاك رونمايي مي‌شود.

0 نظرهای شما: