هيچ قدرتي در دنيا جرات ندارد عليه ملت ايران غلطي كند

رئيس‌جمهور درجمع خانواده شهدا و ايثارگران زنجان:
هيچ قدرتي در دنيا جرات ندارد عليه ملت ايران غلطي كند


احمق‌ها گمان مي‌كنند با سپر موشكي مي‌توانند جلوي پيشرفت فرهنگي ملت ايران را بگيرند/ بدون ولايت اسلام،
خداشناسي، نماز، حج، روزه معنا ندارد/ هر‌روز كه مي‌گذرد فرهنگ ايثار و شهادت در اين سرزمين پربارتر مي‌شود.
ايلنا- : رئيس‌جمهور تاكيد كرد : به لطف ايثار ايثارگران و ايثارگري ملت ايران امروز هيچ قدرتي در دنيا جرات ندارد عليه ملت ايران غلطي بكند.
به گزارش خبرنگار اعزامي ايلنا به زنجان ، محمود احمدي‌نژاد در ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران استان زنجان، اظهار داشت : تاريخ و فرهنگ اين استان سرشار از ايمان واراده استوار و قدم‌هاي مستحكم و انديشه‌هاي بالاو قلب‌هاي مالامال عشق به اهل بيت است. او ادامه داد: اعطاي نشان ملي ايثار به پدر و مادر شهدا معاني گوناگوني دارد.
اول اظهار ارادت به خانواده معظم شهدا و ما با افتخار اعلام مي‌كنيم براي هميشه تاريخ ملت ايران همه عظمت‌ها و داشته‌هايش را مديون شهيدان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌هاي آنها مي‌دانند. رئيس‌جمهور گفت: به واسطه ايستادگي ايثارگران بوده كه امروز فرهنگ ايثارگري و فداكاري در بين ملت ايران موج مي‌زند. او ادامه داد: خون شهيدان ما در روح و انديشه تك تك اين فرزندان تا ابد جريان خواهد داشت و طوفاني از عشق و ايمان و شجاعت برپا خواهد كرد و هر‌روز كه مي‌گذرد فرهنگ ايثار و شهادت در اين سرزمين پربارتر مي‌شود.
احمدي نژاد گفت: اگر روزي براي دفاع از ميهن و آرمان‌ها و اعتقادات ملت ايران دو تا سه ميليون داوطلب عازم جبهه‌هاي جنگ مي‌شدند بايد بگوييم امروز ميليون‌ها جوان شجاع و آگاه آماده مجاهدت در راه آرمان‌هاي الهي هستند. رئيس‌جمهور گفت: چيزي كه دشمنان ما از آن مي‌ترسند بمب اتم و سلاح نيست، قدرت اقتصادي و سياسي هم نيست، آنچه دشمنان ما از آن مي‌ترسند حضور پررنگ فرهنگ ايثار در بين مردم بزرگ ايران است. آنها از فرهنگ ايثارگري ملت ايران مي‌ترسند چون مي‌دانند يك ملت بزرگ مانند ايران داراي ريشه‌هاي عميق تاريخي و فرهنگي است و وقتي اين ملت اهل ايثار هم باشد، بزرگ‌ترين قدرت تاريخي انسان شكل مي‌گيرد.
احمدي‌نژاد گفت: در سفر آذربايجان خبرنگاري از من سوال كرد ناتو تصميم گرفته در كشورهاي همسايه شما سپر موشكي نصب كند و اعلام كرده اين اقدام را در مقابل هجمه موشكي ايران انجام مي‌دهد آيا از اين قضيه احساس خطر نمي‌كنيد؟ كه من به او پاسخ دادم نه ما احساس خطر نمي‌كنيم، چرا بايد احساس خطر كنيم؟ اولا به لطف ايثار ايثارگران و ايثارگري ملت ايران امروز هيچ قدرتي در دنيا جرات ندارد عليه ملت ايران غلطي بكند.
رئيس‌جمهور گفت: آنها مي‌خواهند با سپر دفاع موشكي جلوي چيزي را بگيرند؟ آنها به گونه‌اي سخن مي‌گويند كه انگار ايران با موشك دارد در جهان پيشرفت مي‌كند در حالي كه با سپر موشكي نمي‌توان جلوي انديشه الهي مردم ايران را گرفت چقدر احمق هستند آنها كه گمان مي‌كنند با سپر موشكي جلوي پيشرفت فرهنگي ملت ايران را بگيرند. احمدي نژاد گفت: ايران به دنبال نفوذ در هيچ كجا نيست، اما در عين‌حال انديشه و فرهنگ انسان‌ساز ملت ايران در همه جا گسترش يافته آنها از اين مي‌ترسند و با سپر موشكي مي‌خواهند جلوي گسترش فرهنگ ايراني اسلامي را بگيرند، اما اين شدني نيست.
ملتي كه ده‌ها ميليون بسيجي آرماني در آن زندگي مي‌كند را نمي‌توان نابود كرد. وي تاكيد كرد: پيام ملت ايران از طريق موشك به كشورهاي ديگر نرفته است كه با سپر موشكي بخواهند جلوي آن را بگيرند با موشك نمي‌توان ايمان را از دلها بيرون كرد. احمدي‌نژاد گفت: اين هفته هفته ولايت است اما ولايت يعني چه؟ آن را حقيقتي جز ولايتي در دنيا وجود دارد؟‌آيا حلقه اتصال بين انسان و خدا جز ولايت است؟ آيا بدون ولايت مي‌توان به جايي رسيد؟ هرگز! آنقدر ولايت مهم است كه وقتي پيامبر عزيز مامور به ابلاغ پيام ولايت مي‌شود خداوند متعال به او مي‌فرمايد نگران نباش من تو را از توطئه‌ها و خباثت‌ها حفظ خواهم كرد و سنگين‌ترين بخش ماموريت پيامبر اكرم ابلاغ پيام ولايت بوده است.
او ادامه داد: بدون ولايت اسلام، خداشناسي، نماز، حج، روزه معنا ندارد همه اين‌ها تجسم و تجلي ولايت هستند. خوارج به ظاهر متديناني بودند كه مسائل عبادي را رعايت مي‌كردند اما ولايت را تحمل نكردند و نماز روزه و شب زنده داري اشان بدردشان نخورد.

1389/9/3 - 07:05 کد خبر : 163792

0 نظرهای شما: