ماجراي هواپيما ربايي با سلاح سرد

سحرگاه امروز در مسير پرواز تهران ـ دمشق صورت گرفت؛

ماجراي هواپيما ربايي با سلاح سرد


خبرگزاري فارس: ماجراي هواپيما ربايي با سلاح سرد با دستگيري

متهم مدعي به بمب‌گذاري در پرواز تهران ـ دمشق خاتمه يافت.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس، سحرگاه امروز در مسير تهران دمشق ماجراي يك هواپيماربايي توسط فردي با سلاح سرد كه ادعاي بمب گذاري و ربايش هواپيما را داشت، آغاز شد. وي مدعي شده بود: من هواپيما را بمب‌گذاري كرده و مي‌خواهم آن را در اختيار قرار بگيرم. نيروهاي امنيتي در هواپيما بلافاصله واكنش نشان داده و او را دستگير كردند. پس از بررسي ها آشكار شد كه هواپيما فاقد هرگونه بمبي بوده است. اين هواپيما بدون هر گونه حادثه‌اي سلامت در مقصد دمشق به زمين نشست.

مقام مسئول هما در گفت‌گو با فارس:

هواپيمارباي ايرباس مشكل رواني داشت

خبرگزاري فارس: مدير روابط عمومي ايران‌اير ضمن بيان اينكه يك فروند ايرباس هما در مسير تهران - دمشق ديروز توسط يكي از مسافران تهديد به هوا‌پيماربايي شد، گفت: اين شخص كه وضعيت رواني نامناسبي داشت توسط مسئولان امنيت پرواز هواپيما آرام شد و هواپيما به سلامت در فرودگاه دمشق نشست.
شاهرخ نوش‌آبادي در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: هنگامي كه هواپيماي مذكور در آسمان دمشق پرواز مي‌كرد، يكي از مسافران كه وضعيت روحي نابساماني داشت با اعلام اينكه قصد دارد اين هواپيما را بربايد، موجبات ايجاد همهمه‌اي بين مسافران را فراهم ساخت اما بلافاصله مسئولان امنيت پرواز هواپيماي ايران‌اير فرد خاطي را دستگير كردند. به گفته وي، فرد خاطي به هيچ نوع سلاح سرد و گرمي مجهز نبود. اما برخي از ديگر گزارش هاي فارس سلاح سرد را مورد اشاره قرار مي دهد. وي ادامه داد: مسئولان امنيت پرواز هواپيما كه متوجه وضعيت غيرعادي روحي اين مسافر شده بودند پس از ‌صحبت با وي، او را از نظر روحي و رواني كمي آرام كردند و هواپيما به سلامت در فرودگاه دمشق نشست. نوش‌آبادي ضمن اشاره به اينكه اين مشكل در آسمان كشور دمشق رخ داده بود، تصريح كرد: هواپيماي مذكور ايرباس و به شماره پرواز 517 بوده است، پس از نشستن هواپيما به زمين تمامي مسافران به سلامت از هواپيما خارج شدند. به گزارش فارس، فرد خاطي مدعي بوده است كه هواپيما را بمب‌گذاري كرده و قصد دارد آن را در اختيار قرار بگيرد كه پس از بررسي‌ها مشخص شد كه هواپيماي مذكور فاقد هرگونه بمبي بوده است.

0 نظرهای شما: