اظهاراتي كه منجر به انشقاق اصولگرايان شود، فاقد بصيرت لازم است

تحليل رئوفيان از لزوم ورود چهره هاي جديد به جريان اصولگرا ؛
اظهاراتي كه منجر به انشقاق اصولگرايان شود،
فاقد بصيرت لازم است


معتقدم چهره‌هاي جديد، جوان و شاداب بايد وارد جريان اصولگرايي شده و دركنار چهره‌هايي كه در اين جريان
استخوان خرد كرده و به نحو احسن مديريت جريان را برعهده داشتند، فعاليت كنند.
ایلنا:- دبير‌كل حزب‌ اسلامي ايران زمين در واكنش به طرح نظريه ورود چهره‌هاي جديد در جريان اصولگرا گفت: فكر مي‌كنم اگر اين افراد حرف نزنند بهتر است تا اينكه موجبات تفرقه آن هم در زماني كه اصولگرايان بيش از هر زمان ديگري به وحدت نياز دارند، بوجود بياورند.
ابوالقاسم رئوفيان در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در خصوص اظهارات برخي اصولگرايان حامي دولت كه از انشعاب در اين جريان استقبال كرده و همچنين معتقدند كه بايد چهره‌هاي جديدي در جريان اصولگرايي ايجاد وحدت را بر عهده بگيرد، اينگونه اظهارات را ناشي از عدم بصيرت دانست و گفت: شرط لازم براي اظهار نظر و بيان استراتژي، برنامه‌ها و سياست‌ها داشتن بصيرت است. دبيركل حزب اسلامي ايران زمين تاكيد كرد:هرنوع بياني كه منجر به انشقاق و افتراق اصولگرايان شود، فاقد بصيرت لازم و رعايت پارامتر در بيان نظرات است.
اين فعال سياسي اصولگرا با بيان اينكه هيچ ترديدي در اثرگذاري چهره‌هاي شاخص اصولگرا در تصميم‌گيري وجود ندارد، ادامه داد: كساني‌كه چنين توصيه‌هايي براي ورود چهره‌هاي جديد دارند آيا خود تضمين مي‌دهند كه اين افراد بتوانند در افكار عمومي تاثير لازم را بگذارند. رئوفيان افزود: آيا مطرح كنند‌گان چنين‌ نظراتي فكر مي‌كنند كه اينگونه اظهارات برخواسته از انصاف و عدالت است كه چهره‌هاي قديم اصولگرا را كه به زعم آنها در تقابل با فتنه خوب امتحان نداده‌اند، وارد ماجرا نكرد؟
وي تصريح كرد: فكر مي‌كنم اگر اين افراد حرف نزنند بهتر است تا اينكه موجبات تفرقه آن هم در زماني كه اصولگرايان بيش از هر زمان ديگري به وحدت نياز دارند، بوجود بياورند. دبير‌كل حزب اسلامي ايران زمين گفت: معتقدم چهره‌هاي جديد، جوان و شاداب بايد وارد جريان اصولگرايي شوند؛ اردوي اصولگرايان نيز براي كساني كه مشي اصولگرايي دارند، باز است.اما بايستي اين افراد دركنار چهره‌هايي كه در اين جريان استخوان خرد كرده و به نحو احسن مديريت جريان را برعهده داشتند، فعاليت كنند.
اين فعال سياسي اصولگرا درباره فعاليت زودهنگام براي انتخابات مجلس نيز اظهارداشت: بايد عقلا و پيشكسوتان جريان اصولگرا با هم‌انديشي و مشورت با اهل نظر و اصولگرايان داراي فكر و انديشه و با رويكرد جوانگرايانه درصدد تدوين استراتژي و تدوين يك منشور وفاق باشند و در اين راستا نيز هم جامعه و هم مردم ما به افرادي كه از امتحان سرافراز بيرون آمده‌اند اعتماد كرده و تصميمات آنها را به نفع خود، جامعه و مجلس بدانند تا منجر به تشكيل پارلماني مبتني و متكي به اصول و مولفه‌هاي اصولگرايي شود.
وي تاكيد كرد: بايد هر نوع صحبت،اظهارنظر و رفتاري خصوصا از ناحيه چهره‌هاي شاخص اصولگرايي خيلي حساب شده باشد. احترام متقابل نيز در ايجاد وحدت در جريان اصولگرايي موثر است و نبايد كسي از حربه دفع استفاده كند، الا كساني كه بخواهند با طرح مسائلي كه نشان از تك‌روي و خودمحوري است خود را اصولگرا معرفي كرده و اصولگرايي را مصادره به مطلوب كنند كه اين امر در نزد افكار عمومي مردود است.

1389/9/7 - 11:07:26 کد خبر : 164412

0 نظرهای شما: