بسيج مدافع هدفمندي يارانه‌هاست

فرمانده ناحيه بقيه‌الله سپاه شيراز:

بسيج مدافع هدفمندي يارانه‌هاست

خبرگزاري فارس: فرمانده ناحيه بقيه‌الله سپاه شيراز گفت: بسيج مي‌تواند مدافع و مبلغ طرح بزرگ هدفمند كردن يارانه‌ها باشد.
به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، حميدرضا گرامي بعد از ظهر امروز در همايش بزرگداشت شهداي كارمند استانداري فارس اظهار داشت: بسيج با بهره‌گيري از فرهنگ ايثار و شهادت و آگاه‌سازي در راستاي حفظ آرامش رواني و رفاه فضاي عمومي جامعه اقدامات مؤثري را انجام مي‌دهد.
گرامي از طرح هدفمند كردن يارانه‌ها به عنوان انقلاب سوم و عبور از تنگه احد انقلاب ياد كرد و افزود: اين طرح نه تنها خواست دولت بلكه خاست تمام ملت ايران براي برقراري نظم و عدالت است.
وي خطاب به بسيجيان و خانواده‌ها، كارمندان شهداي استانداري فارس بر لزوم همكاري و تعامل هرچه بيشتر نسبت به راهنمايي مردم و رفع هرگونه شبهه و نيز پاسخگويي به سوالات آنان گفت: از آنجا كه در آستانه اجراي اين طرح ملي قرار گرفته‌ايم بايد توجه داشت كه يكي از مكان‌هايي كه مي‌تواند در اجراي اين طرح عظيم تأثيرگذار باشد بسيج است.
وي در ادامه با اشاره به كنگره سرداران و 14 هزار و 600 شهيد استان فارس در ارديبهشت ماه سال آينده از ساماندهي 500 ستاد و 200 يادواره در نقاط مختلف اين استان خبر داد و تصريح كرد: هم‌اكنون تعداد بسياري از اين ستادها در اداره‌ها و سازمان‌ها مستقر هستند.
وي اظهار داشت: فرهنگ بسيج فرهنگ ولايي بوده و كار آن كاري جهادي و از روي اخلاص است. گرامي با بيان اينكه با تفكر بسيجي مي‌توان در برابر زياده‌خواهي‌هاي بسياري از دشمنان ايستادگي كرد خاطرنشان كرد: امروز دشمنان با استفاده از فضاي مجازي، قدرت خود را در براندازي نظام جمهوري اسلامي به كار گرفته‌اند.

0 نظرهای شما: