دستگیری 9 متهم در شهادت مامور پلیس


سرهنگ محمدیان خبر داد:


دستگیری 9 متهم در شهادت مامور پلیس


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به شهادت یکی از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ماموران 9 تن از متهمان این حادثه را شناسایی و دستگیر کرده‌اند.



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباسعلی محمدیان درباره جزئیات این حادثه گفت: چندی پیش پرونده‌ای با عنوان فقدانی یک دختر جوان بنام «راحله» به پلیس آگاهی ارجاع داده شد که پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه هشتم پلیس آگاهی انتقال داده شد.
وی افزود: بررسیهای کارآگاهان برای روشن کردن زوایای پنهان این مفقودی ادامه داشت تا اینکه والدین دختر جوان با مراجعه به پلیس آگاهی عنوان کردند که پدر پسری به نام «یاشار» با آنان تماس گرفته و ضمن تهدید به آنان گفته است که «راحله» و «یاشار» به یکدیگر علاقه داشته و شما باید با ازدواج آنان موافقت کنید.
به گفته وی، والدین راحله در حالی که به شدت ناراحت بودند به کاراگاهان گفتند که پدر یاشار از آنان خواسته است که همین امشب به دفتر ازدواج و طلاق مراجعه کرده تا این دو جوان را به عقد یکدیگر درآورند.
محمدیان با بیان اینکه دو تن از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مقام قضایی و کسب حکم جلب پدر یاشار برای بررسی پرونده به در منزل یاشار مراجعه کردند، گفت: ماموران پس از مراجعه به منزل متهم با ارائه کارت شناسایی و حکم جلب از پدر یاشار خواستند تا ضمن معرفی محل اختفای پسرش و راحله برای بیان پاره‌ای از توضیحات به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.
وی افزود: پدر یاشار پس از رویت حکم جلب با یکی از ماموران درگیر شد و درهمین حین اقوام متهم که تعداد آنان به ده نفر می‌رسید با سلاح سرد به هر دو مامور حمله کردند.
محمدیان با بیان اینکه یکی از ماموران با شلیک‌هوایی گلوله‌ای سعی در ایجاد نظم محیط داشت، افزود: اقوام متهم با سلاح سرد به پای یکی از ماموران حمله کرده و کثرت مهاجمان سبب بالا گرفتن درگیری می‌شود.
محمدیان با بیان اینکه یکی از ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی از ناحیه گردن مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد، گفت: در حال حاضر هویت فرد ضارب در حال بررسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی است و ماموران سه ساعت پس از حادثه 9 تن از متهمانی را که در صحنه حادثه حضور داشته و پس از کشته‌شدن مامور نیروی انتظامی از محل متواری شده بودند دستگیر و بازجویی از آنها برای شناسایی فرد ضارب ادامه دارد.

تاریخ انتشار، تهران: ۱۳:۴۱ , ۱۳۸۹/۰۹/۰۵

0 نظرهای شما: