نطق "هوگو چاوز " در اجلاس تغيير آب‌وهوا در كپنهاك

نطق "هوگو چاوز " در اجلاس تغيير آب‌وهوا در كپنهاك
وظيفه ماست كه پرچم محمد(ص) و مسيح(ع) را به اهتزاز در آوريم

خبرگزاري فارس: رئيس‌جمهور ونزوئلا گفت، براي فائق آمدن بر مشكلات جهاني اين وظيفه ماست كه پرچم مسيح(ع) و پرچم محمد(ص)، برابري، عشق، عدالت و پرچم انسانيت، عميق‌ترين و واقعي‌ترين انسانيت را به اهتزاز در آوريم
به گزارش فارس، "هوگو چاوز "، رئيس‌ جمهوري بوليواري ونزوئلا، چندي پيش در اجلاس جهاني تغيير آب و هوا در كپنهاك دانمارك سخناني ايراد كرد كه مورد استقبال گسترده سران كشورها، روشنفكران و فعالان محيط زيست در عرصه جهاني قرار گرفت.
رئيس‌جمهور ونزوئلا در بخشي از سخنان خود به طرح اين پرسش‌ها پرداخت: تا كي مي‌خواهيم به بي‌عدالتي و نابرابري در عرصه جهاني ادامه دهيم؟ تا كي ما اين نظم اقتصادي جهاني كنوني و مكانيسم‌هاي بازاري حاكم بر جهان را تحمل خواهيم كرد؟ تا كي ما اجازه مي‌دهيم كه بيماري‌هاي مُسري مانند ايدز/اچ.آي.وي. كل جمعيت جهان را تهديد كند؟ تا كي اجازه خواهيم داد كه گرسنگان چيزي نخورند و يا نتوانند به كودكان خود غذا بدهند؟ تا كي مي‌خواهيم اجازه دهيم ميليون‌ها كودك در اثر بيماري‌هاي علاج‌پذير جان بدهند؟ تا كي اجازه خواهيم داد مناقشات مسلحانه ميليون‌ها انسان بي‌گناه را كشتار كند تا قدرتمندان بتوانند منابع ديگر مردمان را به غارت برند؟

0 نظرهای شما: