از جفاهاي حاميان‌دولت به رئيس‌مجلس گله داريم

زماني با اشاره به همراهي لاريجاني در مسير اتحاد اصولگرايان ؛
از جفاهاي حاميان‌دولت به رئيس‌مجلس گله داريم


هر چه دايره هيات 3 نفره را بيشتر كنيم، نتيجه‌بهتري مي‌گيريم //// لاريجاني نمي‌خواهد خلاف مسير جمع گام بردارد //// اصلاح‌طلباني كه در مجلس حضور دارند از خانواده نظام هستند و نمي‌توان بين ياران نظام خط‌كشي كرد.
ایلنا:- مشاور رئيس مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: لاريجاني معمولا خودش به دنبال اتحاد و همدلي بين اصولگرايان است و هيچگاه ساز مخالف نزده است و نمي‌خواهد خلاف مسير جمع گام بردارد. البته از بعضي حاميان دولت در مجلس كه به وي خيلي جفا مي‌كنند گله داريم در حالي كه اگر كسي با لاريجاني آشنايي داشته باشد چنين سخناني بر زبان نمي‌آورد.
حسن زماني در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالي در مورد احتمال برگزاري نشست بعدي اصولگرايان به ميزباني رئيس مجلس ،اظهار داشت: بعضي از دوستان پيشنهاد را داده‌اند اما لاريجاني پس از اتمام بررسي برنامه پنجم در مجلس در اين مورد تصميم گيري مي كند. وي افزود: روند بررسي برنامه پنجم حداكثر تا دو هفته ديگر به طول مي‌انجامد.
مشاور رئيس مجلس در پاسخ به سوالي در مورد نظر لاريجاني در قبال نشست اصولگرايان در پاستور گفت: تمام اصولگرايان اگر بخواهند موفقيت‌هاي قبلي را تكرار كنند،بايد در اين مقطع همدل باشند و اگر كسي دنبال تفرقه و طرح مسائلي باشد كه جامعه نمي‌پسندد، خود را منزوي كرده است. لاريجاني نيز هميشه در اين مورد از خود همراهي نشان داده است. زماني با اشاره به اختلافات دولت و مجلس در ماه‌هاي اخير، تصريح كرد: ممكن است در كار اجرا نظرات يكي نباشد، ولي وقتي مصوبه تبديل به قانون مي‌شود كسي نمي‌تواند نظر ديگري دهد و نبايد بگذاريم اين اختلاف‌نظرات باعث تفرقه شود.
وي در پاسخ به سوال ديگري در مورد نظر لاريجاني در قبال هيات سه نفره منتخب اصولگرايان براي وحدت در اين جناح گفت: نظر وي را نمي‌دانم، اما هر چه دايره اين هيات را بيشتر كنيم، نتيجه بهتري مي‌گيريم. مشاور رئيس مجلس در ادامه تاكيد كرد: لاريجاني معمولا خودش به دنبال اتحاد و همدلي بين اصولگرايان است و هيچگاه ساز مخالف نزده است و نمي‌خواهد خلاف مسير جمع گام بردارد. البته از بعضي حاميان دولت در مجلس كه به وي خيلي جفا مي‌كنند گله داريم در حالي كه اگر كسي با لاريجاني آشنايي داشته باشد چنين سخناني بر زبان نمي‌آورد.
زماني تاكيد كرد: لاريجاني يكي از سرمايه‌هاي نظام است و نبايد چنين برخوردهايي با وي صورت گيرد. وي در ادامه اظهار داشت: لاريجاني در زمينه ايجاد وحدت ميان اصولگرايان نسبت به خيلي‌ها چند قدم جلوتر حركت مي‌كند زيرا معتقد است با همدلي مي‌توان كارها را پيش برد. لذا هيچگاه نديدم كه دستي به سوي وي دراز شود و پاسخي ندهد. مشاور رئيس مجلس همچنين در مورد برخي انتقادات نسبت به لاريجاني در مورد تعامل وي با اصلاح‌طلبان مجلس، با اشاره به اينكه مجلس از اكثريت اصولگرا و اقليت اصلاح‌طلب تشكيل شده است كه نمي‌توان آن را نفي كرد، گفت: روند لاريجاني در اين مورد بسيار مثبت و عالي است و اگر دوستان مقداري روي قضيه مطالعه كنند مي‌دانند كه نزديك‌ترين ديدگاه به رهبري در خصوص جذب حداكثري متعلق به لاريجاني است. زماني ادامه داد: اصلاح‌طلباني كه در مجلس حضور دارند از خانواده نظام هستند و نمي‌توان بين ياران نظام خط‌كشي كرد.
البته ممكن است كساني نسبت به برخي مسائل انتقاداتي داشته باشند كه در جاي خود بايد به آنها پاسخ داد ولي نمي‌توان گفت، «اصولگرايان ولاغير».

1389/8/22 - 09:15 کد خبر : 161418

0 نظرهای شما: