صندوق مهر به پايتخت‌نشينان وام اشتغال نمي‌دهد

در راستاي سبك سازي شهر تهران:
صندوق مهر به پايتخت‌نشينان
وام اشتغال نمي‌دهد


مصوبه دولت مبنی بر ممنوعیت وام اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا(ع) مربوط به شهر تهران است و سایر شهرستان های استان تهران از این تسهیلات همچنان برخوردار خواهند بود.
ایلنا: - استاندارتهران اعلام کرد: مصوبه دولت مبنی بر ممنوعیت وام اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا(ع) مربوط به شهر تهران است و مصوبات جدید دولت در سفر استانی اخیر درباره اعطای تسهیلات به بنگاه هایی است که برای توسعه به منابع مالی نیاز دارند و این دو مصوبه تناقضی با یکدیگر ندارند.
به گزارش ايلنا، مرتضی تمدن افزود: مصوبه دولت مبنی بر ممنوعیت وام اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا(ع) مربوط به شهر تهران است و سایر شهرستان های استان تهران از این تسهیلات همچنان برخوردار خواهند بود. وی با بیان اینکه این تصمیم در راستای سبک سازی جمعیت شهر تهران اتخاذ شده است،تاکید کرد: دولت در اطراف شهر تهران و شهرستان های استان در قالب شهرک های صنعتی و دیگر اقدامات مقدمات تاسیس کارگاه های جدید را فراهم کرده است.
استاندار تهران ادامه داد: در واقع در حال حاضرتسهیلات اشتغالزایی تنها به متقاضیانی اختصاص پیدا می کند که در اطراف شهر تهران و یا سایر شهرستان های استان به فعالیت بپردازند. به گفته وی، سایر تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) مانند تسهیلات ازدواج همچنان در شهر تهران به شهروندان ارائه خواهد شد. تمدن همچنین در خصوص مصوبه هیات دولت در دور سوم سفرهای استانی استان تهران با موضوع اختصاص تسهیلات اشتغال زایی گفت: این تسهیلات به بنگاه هایی که در گذشته دایر شده اند و برای تکمیل یا توسعه به منابع مالی نیاز دارند تعلق دارد و تسهیلات برای ایجاد بنگاه جدید پرداخت نخواهد شد.
وی با تاکید براینکه به جز تسهیلات اشتغالزایی سایر تسهیلات مانند گذشته در شهر تهران پرداخت می شود،تصریح کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایثارگران استان و تسهیلات قرض‌الحسنه (تا سقف یکصد میلیون ریال برای هر نفر) نیز برای کمک به اجرای طرح های خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور در سطح استان از جمله تسهیلاتی هستند که براساس مصوبه اخیر در شهر تهران نیز قابل توزیع است.

1389/8/19 - 12:41:14 کد خبر : 161105

0 نظرهای شما: