پروين: موبايل‌ها خاموش، دوش بعد از باخت تعطيل!

اولين گفت‌وگوي مفصل پس از بازگشت به فوتبال
پروين:
موبايل‌ها خاموش،
دوش بعد از باخت تعطيل!

هنوز هم مي‌گويم مدير فني يعني كشك


الان به مسائل شخصي آدم‌ها كار دارند كه اصلا نبايد اينطور باشد. رسانه‌ها هر چه مي‌خواهند مي‌توانند در مورد فوتبال بنويسند اما حق ندارند به مسائل شخصي آدم‌ها كاري داشته باشند.
ايلنا:- علي پروين‏ معتقد است مي‌تواند استيل آذين را از بن بست فعلي خارج كند، البته نه با استفاده از تاكتيك‌هاي فني جديد‏ بلكه با نظم و انضباط بيشتر و حاكم كردن مقرراتي كه به مقررات علي پرويني معروف است. به گزارش ايلنا، دقايقي بعد از تماشاي اولين تمرين استيل آذين‏ پروين در گفت‌وگويي مفصل با خبرنگاران از برنامه‌هايش براي درست كردن وضعيت خراب استيل آذين حرف زد. بسياري از جمله‌هاي او همان‌هايي بود كه با رفتنش از فوتبال فراموش شده بودند.
غيرت و تعصب كم شده
ما سال تا سال باخت نمي‌آورديم و بعد از اولين باخت‏ چند روز فكر مي‌كرديم كه چرا باختيم. بازيكناني مثل احمدرضا عابدزاده داشتيم كه ساعت 8 شب مي‌خوابيدند. اين يعني آن‌كه يك فوتباليست تمام هم و غم خود را مي گذارد براي فوتبال و تمرين. الان غيرت و تعصب در بين بازيكنان خيلي كم شده. با كمك شما رسانه‌ها و كادر فني و بازيكنان تيم را به جايگاه اصلي‌اش مي‌رسانيم. مطمئن باشيد من هم هر كاري از دستم بربيايد براي موفقيت تيم مي كنم. افشين پيرواني هم هست كه صدتا بازي ملي دارد يا احمدرضا عابدزاده يا رضا شاهرودي كه بازيكنان باسابقه باشگاهي و ملي اين مملكت هستند و مطمئنا مي‌توانند به تيم استيل‌آذين كمك كنند.
هنوز هم مي گويم مدير فني يعني كشك
من فقط با عنوان بزرگ‌تر به استيل‌آذين آمده‌ام و مطمئنم اگر هر كسي در چهارچوب كاري خودش فعاليت كند تيم ما مي‌تواند به زودي موفق شود. دنبال هستم كه اول درد تيم را پيدا كنم تا شرايط تيم را درست كنم. هنوز هم مي‌گويم مدير فني يعني كشك. تيم طبق توافقي كه كرده‌ام به شكل كامل در اختيار من است. تمام اختيارات تيم در زمين بازي را دارم. امير مهريزي مدير بسيار زحمت‌كشي است كه براي استيل‌آذين زحمات زيادي كشيده. من از استعفاي ايشان كاملا بي‌خبرم . انشاء‌الله كماكان به فعاليتشان در كنار استيل‌آذين ادامه خواهند داد.
پرسپوليس برد چون غيرت كردند
هنوز هم به باخت حساسيت دارم . حتي اگر در واليبال هم به محمد پسرم ببازم چند روز پكرم. وقتي تيمي مي‌بازد بازيكنان و كادر فني‌ بايد دو ساعت در رختكن بمانند . اصلا اين موضوع را قبول ندارم كه بازيكن پس از باخت تيمش دوش بگيرد و سريع راهش را بگيرد برود. پرسپوليس بعد از چند هفته مشكلات، مشكل نتيجه‌گيري‌اش حل شد . همه شاهدند كه اين تيم چقدر نسبت به گذشته بهتر نتيجه گرفته. من فكر مي‌كنم پرسپوليس زماني مشكلاتش درست شد كه بازيكنهايش غيرت كردند و در زمين جنگيدند.
موبايل ها خاموش !
يك مربي يا يك مسئول كه مي آيد توي زمين بايد حداقل سه ساعت موبايلش را خاموش كند.اگر اين جوري نباشد نمي تواند انتظار داشته باشد كه بازيكن هم موبايلش را خاموش كند. يكي از مشكلات اصلي ما موبايل روشن است. از اين به بعد قطعا با موبايل روشن در تمرينات استيل آذين برخورد مي شود. الان به مسائل شخصي آدم‌ها كار دارند كه اصلا نبايد اينطور باشد. رسانه‌ها هر چه مي‌خواهند مي‌توانند در مورد فوتبال بنويسند اما حق ندارند به مسائل شخصي آدم‌ها كاري داشته باشند.
خواب براي فوتباليست خيلي مهم است
من از سال 60 قهرماني‌هاي زيادي داشته ام. فكر مي‌كنم 32 تا رسيده. الان هم براي قهرماني فاكتورهاي خاصي لازم دارد. بازيكنها بايد 90 دقيقه بدوند.اين جوري مي تواند تيم موفق مي شود. من به استيل‌آذين نيامده ام كه كسي را عوض كنم. به اين تيم آمده‌ام تا درستش كنم. ، حاشيه‌هايش را كمتر كنم تا انشاء‌الله بتوانيم در آينده موفقييتش را ببينيم. قبلا ما 48 ساعت مانده به شروع بازي تمام فكرمان به بازي بود. به هيچ چيز ديگري فكر نمي كرديم.
باور كنيد در يك فصل يك باخت بيشتر نمي داديم. اما حتي بعد از آن يك باخت هم فوري با بازيكنها جلسه مي‌گذاشتيم و نظر تك‌تكشان را مي پرسيديم.اين جوري ديگر باخت تكرار نمي شد يا تا چند وقت نمي باختيم. يادم هست يك فوتباليست خارجي گفته بود من ساعت 11 شب را نديده‌ام. خواب براي يك فوتباليست خيلي مهم است. فوتباليست سرحال در تمرين و روز بازي مي‌تواند براي تيمش مفيد باشد.
همه كاره تيم افشين است
الان كنار افشين پيرواني هستم و در حضور او مي‌گويم همه كاره تيم افشين پيرواني است. در كنار ايشان اصل مطلب بازيكنان تيم هستند. مي‌خواهم بگويم كه پيرواني و تفكراتش تا لب خط مي‌تواند به كمك تيم بيايد اما از آنجا به بعد بايد بازيكنان تيم براي موفقيت تيمشان تلاش كنند . عصاي دست مربي، بازيكنان هستند.
استيل آذين منحل نمي شود
موضوع انحلال استيل آذين اصلا صحت ندارد. آقاي هدايتي و خروطي به هيچ وجه بحثي از انحلال تيم نكرده‌اند .اما خوب اين واقعيت است كه هدايتي براي تيمش شخصي هزينه مي‌كند و مسلم است با چنين نتايجي از فوتبال ‌زده شده . با اين وجود هيچ صحبتي از انحلال نكرده. من اعتقاد دارم با يكي دو برد همه چيز درست مي‌شود. شرايط جدول جوري است كه با يك برد چهار تا پنج پله تيم مي آيد بالا. براي همين مي گويم به آينده استيل‌آذين خوشبينم. مطمئنم كه تيم از شرايط فعلي در مي آيد.من هم هر كاري بتوانم مي كنم. تيم ما در حال حاضر شانزدهم است. تلاش مي‌كنم تيم را بايرم بالاتر. اگر هم نشد، به هر حال من تمام تلاشم را كرده ام.

1389/8/15 - 15:07 کد خبر : 160148

0 نظرهای شما: