مسجد جامعي: طرح جداسازي ري از تهران مقدمه تجزيه پايتخت است

اعتراض اعضاي شوراي شهر از جداسازي ري از تهران؛
مسجد جامعي:
طرح جداسازي ري از تهران مقدمه
تجزيه پايتخت است

تفكيك ري از تهران به طور حتم مردم شهر ري را از نظر خدمت‌رساني دچار مشكل و معضل مي‌كند و اين جداسازي به شهر ري نيز ختم نمي‌شود و به دنبال آن حساسيت جداسازي بر روي ساير مناطق نيز سايه مي‌اندازد.
ايلنا- : عضو كميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران با انتقاد از طرح جداسازي ري از تهران گفت: اين اقدام مقدمه تجزيه پايتخت است.
به گزارش خبرنگار ايلنا اعضاي شوراي شهر در سيصد و سي امين، جلسه علني شوراي شهرنسبت به طرح جداسازي ري از تهران انتقاد كرده و خواستار انجام كار كارشناسي بيشتر در اين زمينه شدند. ا
حمد مسجدجامعي در اين ارتباط با اعلام اينكه لازم است شوراي شهر در اين زمينه يك موضع جدي و شفاف داشته باشد تاكيد كرد: با توجه به پيوستگي تاريخي ميان ري، تهران و شميرانات، پيشنهاد دهندگان طرح فوق، براساس چه پيوست كارشناسي چنين ايده‌اي را ارئه داده‌اند؟ اين در حالي است كه به مديريت شهري پيشنهاد مي‌شود بابت هر گونه اقدام فرهنگي، اجتماعي و عمراني در شهر پيوست فرهنگي و اجتماعي ارائه شود.
او افزود: تفكيك ري از تهران به طور حتم مردم شهر ري را از نظر خدمت‌رساني دچار مشكل و معضل مي‌كند و اين جداسازي به شهر ري نيز ختم نمي‌شود و به دنبال آن حساسيت جداسازي بر روي ساير مناطق نيز سايه مي‌اندازد.
عضو كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران با اشاره به حوادث اخير رخداده در برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي گفت: ارائه چنين طرح‌هايي يك رودرروئي ميان گروه‌هاي مختلف ايجاد مي‌كند در حاليكه در حال حاضر نياز به يك تعامل و آرامش احساس مي‌شود.
مسجد جامعي ادامه داد: با وجود آنكه خشونت و چاقو‌كشي در مسابقات هنري و ورزشي رخ مي‌دهد بايد در مسائل شهر و طرح‌ها به حضور شهروندي توجه شود، نه آنچه اوضاع را ناآرام‌تر كند.
1389/8/25 - 12:02 کد خبر : 162389

0 نظرهای شما: