كفاشيان:شايد با تيم آرژانتين هم بازي كنيم

مارادونا براي مربيگري به ايران نمي‌آيد
كفاشيان:
شايد با تيم آرژانتين هم بازي كنيم


ممكن است در سال آينده يك بازي با تيم آرژانتين انجام دهيم ولي تا اين لحظه هيچ توافقي انجام نشده است. به همين دليل نمي‌توان گفت مارادونا كي به ايران مي آيد.

ایلنا- : رييس فدراسيون فوتبال ايران با تاييد خبر حضور ديگو مارادونا در ايران،تاكيد كرد اين فدراسيون تصميمي براي همكاري با اين ستاره فوتبال جهان ندارد.
علي كفاشيان در گفتگو با ايلنا در رابطه با احتمال سفر مارادونا به ايران گفت:«مارادونا دو سال قبل هم براي سفر به ايران ابراز علاقه كرده بود اما به خاطر سرمربيگري در تيم آرژانتين و درگير شدن با بازي‌هاي اين تيم نتوانست به ايران بيايد. اين اواخر اما افرادي كه قرار بود او را به ايران بياورند با ما صحبت كردند و گفتند كه مي‌توانند اين كار را انجام بدهند.
ما هم ابراز علاقه كرديم و قرار شد مكاتبات لازم براي انجام اين كار انجام شود.» با توجه به اينكه اين روزها شايعات زيادي در مورد حضور يك مربي خارجي روي نيمكت تيم ايران بعد از جام ملتهاي آسيا مطرح شده،بي ترديد سفر احتمالي مارادونا به ايران نير به اين موضوع ربط داده خواهد شد اما رييس فدراسيون فوتبال تاكيد كرد مارادونا براي مربيگري به ايران نمي‌آيد: « سفر مارادونا به ايران ارتباطي با مربيگري تيم ملي ندارد.
او دوست دارد ايران را ببيند و قبلا هم ابراز علاقه كرده بود كه با آقاي احمدي‌نژاد ملاقات كند. ماهيچ تصميمي براي مذاكره با او جهت مربگيري در تيم ملي نداريم و وي فقط براي ديدن ايران و آشنايي با فوتبال ما به كشورمان سفر مي‌كند.» كفاشيان درپاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است تيم ايران به بهانه سفر مارادونا،با تيم ملي آرژانتين بازي كند؟ جواب داد:« صحبت‌هايي دراين مورد شده اما هيچ چيز قطعي نيست. ممكن است در سال آينده يك بازي با تيم آرژانتين انجام دهيم ولي تا اين لحظه هيچ توافقي انجام نشده است. به همين دليل نمي‌توان گفت مارادونا كي به ايران مي آيد. قبل از اين بازي يا بعد از اين بازي.
شايد هم بازي برگزار نشد ولي مارادونا قرار است به ايران سفر كند. رابطان ما قرار است موضوع را پيگيري كنند و هر وقت همه چيز نهايي شد زمان و برنامه‌هاي آن را اعلام مي‌كنيم.»

1389/8/15 - 10:29:23 کد خبر : 159976

0 نظرهای شما: