تنها چيزي كه دشمنان به آن اميد دارند، هدفمند كردن يارانه‌ها است

حجت‌الاسلام صديقي:
تنها چيزي كه دشمنان به آن اميد دارند،
هدفمند كردن يارانه‌ها است

امروز دست‌يابي به فن‌آوري‌ها مسير خود را دنبال مي‌كند و جهش‌هاي معجزه‌آساي ايران درسي براي امت‌هاي ديگر است/لذا بر علما، روشنفكران، ارباب هنر و جرايد فرض است كه ريشه اتحاد را محكم كنند.
ایلنا- : امام جمعه موقت تهران گفت: پس از كارساز نبودن تحريم‌ها و فتنه 88، تنها چيزي كه دشمنان به آن اميد دارند، هدفمند كردن يارانه‌ها است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، حجت‌الاسلام كاظم صديقي در ابتداي خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري اظهار داشت: همه اين رهنمودها از نفس پاكي برمي‌خيزد كه از قماش گفتار انبيا و ائمه است كه جنس هدايت دارد و تشريفات در آن ديده نمي‌شود.
ايشان در پيام مربوط به حجاج كعبه را مركز وحدت، عزت و معنويت توصيف كردند و حضور متنوع مردم از نقاط مختلف با توجه به قدرت و استعدادي كه دارند زمينه‌اي براي نجات امت اسلامي و رسيدن به قدرتي فوق قدرت‌ها مطرح كردند. وي همچنين به موضوع شكسته شدن اسطوره‌هاي گذشته در مورد هيولاي شكست‌ناپذير اسرائيل و قدرت آمريكا و غرب پرداخت و افزود: امروز ملت ما تسليم خواسته‌هاي آنها نيستند و امام و انقلاب اسلامي اين بت را شكستند.
همچنين آنها علم را انحصاري كرده بودند و خودباوري را گرفته بودند ولي امروز دست‌يابي به فن‌آوري‌ها مسير خود را دنبال مي‌كند و جهش‌هاي معجزه‌آساي ايران درسي براي امت‌هاي ديگر است. امام جمعه موقت تهران همچنين با اشاره به پيچيده شدن توطئه‌هاي استكبار و اينكه آنها ديگر به حمله نظامي اميدوار نيستند، گفت: كار امروز دشمنان ايجاد اختلاف و فتنه ميان شيعيان و اهل تسنن است و اين عاملي است كه ملت‌ها بايد هوشياري خود را در مورد آن حفظ كنند و از اتحاد ايجاد شده در ايران و ساير كشورها پاسداري كنند. لذا بر علما، روشنفكران، ارباب هنر و جرايد فرض است كه ريشه اتحاد را محكم كنند.
صديقي در ادامه همچنين سالروز 25 آبان حماسه مردم اصفهان و ديدار آنان با مقام معظم رهبري را مورد اشاره قرار داد و از آن تمجيد كرد. وي در ادامه با اشاره به تحولات عراق اظهار داشت: همه كارشكني‌هاي آمريكايي‌ها بعد از اشغال عراق با هوشياري مردم آن كشور و مقاومت مسئولين شكست خورد و علي‌رغم ميل آمريكا و برخي كشورهاي منطقه رئيس‌جمهور و نخست وزير سابق عراق كار را به دست گرفتند كه اميدواريم اين ملت بتواند گام بلندي در زمينه بيرون شدن اشغالگران و برقراري امنيت بردارند. صديقي در ادامه خطبه دوم به موضوع اجراي هدفمندكردن يارانه‌ها اشاره كرد و آن را درخور همت مضاعف دانست و تصريح كرد: همه دلسوزان جامعه آرزوي اجراي اين كار را داشتند تا امكانات عادلانه توزيع شود.
از سوي ديگر پس از كارساز نبودن تحريم‌ها و فتنه 88 كه مردم را آگاه و نسبت به چهره‌ها حساس كرد و مشخص شد كه تحت مشمول عنايت خدا هستند، تنها چيزي كه دشمنان به آن اميد دارند هدفمند كردن يارانه‌ها است. در اين زمينه رسانه ملي خوب كار مي‌كند اما تمام اهل قلم بايد روشنگري كنند و ملت هم آماده برخورد با سختي‌ها را دارد كه از عنايات امام زمان هم بايد در اين عرصه بهره برد. امام جمعه موقت تهران در پايان خطبه دوم با گراميداشت هفته بسيج گفت: 9 دي نشان داد كه همه مردم ما بسيجي، ولايت‌مدار و روشنگر هستند و نيز پاك‌ترين، كارآمدترين و حكيم‌ترين رهبر از زمان حضرت سليمان و انبياء الهي و از بدو انقلاب تاكنون در اين كشور حاكم بوده‌اند.
وي همچنين بسيج را داراي نقش مالك اشتر در جامعه فعلي دانست و از فعاليت‌هاي آن در زمينه‌هاي گوناگون تجليل كرد. صديقي در خطبه اول نيز به بيان مطالبي در خصوص عيد غدير خم و رواياتي در اين زمينه پرداخت.

1389/8/28 - 13:27 کد خبر : 162738

0 نظرهای شما: