معاون سیاسی سپاه:
تهدید نرم مطرح نیست، وارد جنگ نرم شده ایم

مسکو، 14 شهریور، خبرگزاری «ریا نووستی»/ "یدالله جوانی" معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام داشت که امروز ایران با "فتنه ای عمیق" روبه رو است و اکنون دیگر بحث "تهدید نرم" مطرح نیست، بلکه "جنگ نرم" آغاز شده است.
به گزارش «ریا نووستی» از فارس، جوانی اظهار داشت: "اگر در دوران اصلاحات با فتنه رو به رو بودیم، امروز به تعبیر مقام معظم رهبری با فتنه‌ای عمیق روبه رو هستیم، به طوری که حتی بعضی نخبگان نیز در تشخیص خود با مشکل مواجه شده‌اند. امروز دیگر بحث تهدید نرم مطرح نیست، بلکه ما وارد جنگ نرم شده‌ایم".
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: "امروز کاملاً روشن شده است که شدت گرفتن حجم تخریب‌ها در ایام قبل از انتخابات، برای از میدان خارج کردن سپاه و بالا بردن ضریب موفقیت آشوب‌طلبان بود، ولی آنان فهمیدند سپاه اجازه تعدی به اصول انقلاب را به هیچ جریان و گروهی نخواهد داد".‌وی ادامه داد: "طبیعی است وقتی که سپاه از چنین قابلیت و ظرفیتی برخوردار باشد گروه‌هایی که خواسته‌های نامشروعشان در جهت براندازی نظام قرار دارد این مجموعه را مزاحم خواسته‌های شوم خود می‌بینند و برای آنکه ضریب موفقیت خود را بالا ببرند در اقدامات مقدماتی خود تضعیف چنین نهادی را در دستور کار قرار می‌دهند".جوانی اظهار داشن: "اساساً وفاق ملی حول یک محور مشخص امکان تشکیل خواهد یافت که در نظام ما ولایت فقیه و قانون اساسی ارکان این محور هستند و هر گروهی که داعیه فعالیت‌ سیاسی داشته باشد باید حول این محور به فعالیت بپردازد. اگر نظام بپذیرد که گروه‌های ساختار شکن آزادانه و بدون التزام به این محور به فعالیت بپردازند آن گاه به دلیل ساختار شکنی‌های متعدد اساساً ثبات نظام سیاسی موجود در مخاطره قرار خواهد گرفت و دیگر وفاقی دست نخواهد داد".

0 نظرهای شما: