تیتر یک روزنامه های امروز تهران یکشنبه 15 شهریور

تیتریک روزنامه‌های امروز 15 شهريور
روزنامه- همشهري آنلاين:اخبار مرتبط با راي مجلس به كابينه دهم مهمتربن تيتر‌هاي مطبوعات ايران در روز شنبه 14 شهريور را به خود اختصاص دادند.
كيهان با اشاره به سخنان رئيس جمهوري پس از راي مجلس به كابينه دهم تيتر زد: فصل جديد همكاري‌هاي دولت و مجلس آغاز شد.[گزارش كنفرانس خبري رييس‌جمهور و رييس مجلس]
كيهان با اشاره به راي اعتماد مجلس به 18 وزير پيشنهادي رئيس جمهوري تيتر زد: دولت دهم رسما آغاز به كار كرد.[آغاز كار دولت دهم با 3 صندلي خالي]
رسالت با اشاره به اظهارات علي لاريجاني در نشست مشترك با احمدي نژاد تيتر زد: مسوءلان در دفاع از منافع ملي و اسلام يكصدا هستند.
ايران به اظهارات دبير شوراي عالي امنيت ملي اشاره كرد و تيتر زد: بسته پيشنهادي ايران در راه پايتخت‌هاي اروپايي.[بسته پيشنهادي ايران بزودي ارائه مي‌شود]
جام جم مراسم اختتاميه طرح قرآني 1443 را براي موضع عكس اول خود برگزيد و با اشاره به اظهارات رئيس صدا و سيما تيتر زد: غلبه فضاي حقيقي قرآني بر فضاهاي مجازي سست بنياد.
همبستگي تيتر زد: راي اعتماد نمايندگان به 18 وزير.
سياست روز با اشاره به اظهارات احمدي نژاد در نشست مشترك خبري با لاريجاني تيتر زد: اگر مشكلي در بخش اقتصادي وجود داشت نمايندگان وزير اقتصاد را نقد مي‌كردند.
جهان صنعت به راي اعتماد مجلس به 18 نفر از 21 وزير پيشنهادي اشاره كرد و تيتر زد: مصلحت انديشي مجلس، رمز عبور كابينه.
آفتاب يزد با اشاره به اظهارات نائب رئيس مجلس تيتر زد: اگر توصيه رهبري نبود؛ 9 وزير راي نمي‌آوردند.
اعتماد تيتر زد: واكنش اصلاح طلبان به اتهامات سردار جعفري.
صبح اقتصاد با اشاره به اينكه 3 نفر از وزراي پيشنهادي رئيس جمهوري موفق به كسب راي اعتماد نشدند، تيتر زد: راي اعتماد مجلس به كابينه دهم.
عصر اقتصاد تيتر زد: صادرات كشور كاهش يافت.
ايران ورزشي به نقل از آندو تيموريان تيتر زد: مي‌خواهم از اين جهنم فرار كنم.

0 نظرهای شما: