شوراي راهبري براي 8 شبكه انتخاب شده است؛

شوراي راهبري براي 8 شبكه انتخاب شده است؛
7 نفر براي هر شبكه

معاون سيما تاكيد كرد؛ شوراي رهبردي اهداف بسيار جدي دارد و تركيبي از گرايش‌هاي مختلف شامل روحانيون، خانم‌ها و ساير گروه‌هاي اجتماعي در آن وجود دارد. او تاكيد كرد؛ فقط سوابق مديريتي درنظر گرفته شده نه گرايش‌هاي سياسي.

ایلنا- : بدنبال انتصاب علي دارابي به عنوان معاون سيما، وي در يكي از اولين اقدامات خود براي هركدام از شبكه‌هاي سيما؛ افرادي را به‌عنوان شوراي راهبردي تعيين كرده است.

دارابي درباره دلايل و نحوه انتخاب اعضائ شوراي راهبردي در گفتگو با خبرنگار ايلنا، گفت: شوراي راهبردي براي اين است كه ما از ظريفت‌هاي مختلف كشور استفاده كنيم. باتوجه به وظايف هر شبكه؛ چهره‌هايي را انتخاب كرديم و در اين انتخاب نيز هم از ظرفيت‌هاي درون سازمان و هم از نيروهاي بيرون سازمان استفاده كرديم. وي ادامه داد: اهداف و كاركرد اين شوراي راهبردي؛ بسيار جدي است و تركيبي است از گرايش‌هاي مختلف كه در آن از روحانيون؛ خانم‌ها و ساير گروه‌هاي مختلف اجتماعي انتخاب شده است. اما اصلي‌ترين ويژگي براي انتخاب هر فرد؛ وجود تحصيلات دانشگاهي و تحصيلكرده بودن است.

ضمن آنكه دارا بودن سوابق مديريتي هم در اين امر مهم است. دارابي با اشاره به اينكه در انتخاب اين افراد بحث گرايش سياسي مطرح نبوده است، افزود: در هر شبكه؛ 7 نفر انتخاب شده است و در بخش‌هاي ديگر سازمان همچون سيمافيلم نيز امكان دارد اين شوراي راهبردي تاسيس شود تا بتوانيم از اين ظرفيت استفاده كنيم. در انتخاب اين افراد به‌هيچ عنون بحث سياسي مطرح نبوده بلكه سعي كرديم از سلايق مختلف و متنوع در گرايش‌ها و بخش‌هاي مختلف استفاده كنيم. دارابي درباره افزايش شبكه‌هاي سيما نيز گفت: به‌دنبال آن هستيم تا تعداد شبكه‌هاي سيما را اضافه كنيم و آنها را توسعه بدهيم.

شبكه فيلم مستند كه افتتاح آن از قبل در دستور كار بوده است؛ به زودي رسما افتتاح مي‌شود. وي ادامه داد: براي شبكه فيلم و سريال و ورزش متظر تهميدات و تامين مالي توسط دولت هستيم اما به‌نظر مي‌رسد افتتاح اين شبكه تا آخر سال امكان‌پذير نباشد.

1389/8/29 - 11:59:34 کد خبر : 162882

0 نظرهای شما: