اتباع ايراني به فرانسه سفر نكنند

سخنگوي وزارت امورخارجه در جمع خبرنگاران؛

اتباع ايراني به فرانسه سفر نكنند

در مدتي كه دموكرات‌ها در آمريكا بر سر‌كار بودند كسي متوجه رفتن جمهوري‌خواهان نشد/ وضعيت ناامني در فرانسه به حدي رسيده كه هموطنان ما بايد مراقبت‌هاي لازم را در اين زمينه لحاظ كنند.
ايلنا -: سخنگوي وزارت امور‌خارجه پس از اتمام پرسش و پاسخ با خبرنگاران به اتباع ايراني توصيه كرد؛ به دليل ناامني در كشور فرانسه از سفر به اين كشور خودداري كنند.
به گزارش خبرنگار ايلنا ، رامين مهمان پرست با اشاره به بحران اقتصادي در كشورهاي غربي و به خصوص بحران به وجود آمده در كشور فرانسه، اظهار داشت: به اتباع خود توصيه مي‌كنيم از سفر به كشور فرانسه خودداري كند و اگر به اين كشور سفر كردند بايد مراقبت‌هاي لازم را انجام بدهند. وي افزود: ظاهرا وضعيت ناامني در آن كشور به حدي رسيده كه هموطنان ما بايد مراقبت‌هاي لازم را در اين زمينه لحاظ كنند.
وي با اشاره به اقدامات وزارت خارجه خاطرنشان كرد: اين هشدارها در سايت وزارت‌امور‌خارجه به اطلاع هموطنان ما رسيده است. مهمان‌پرست در پاسخ به سوالي مبني بر انتخابات ميان دوره‌اي در آمريكا و احتمال پيروزي جمهوري خواهان در اين انتخابات و تاثير آن بر سياست خارجي ايالات متحده خاطرنشان كرد: در همين مدت هم كه دموكرات‌ها بر سر كار بودند كسي متوجه رفتن جمهوري‌خواهان نشد.
وي افزود: رويكرد اصلي مقامات آمريكايي بايد تغيير كند در غير اين صورت اين تغييرات در سياست خارجه آنها تاثيري به دنبال نخواهد داشت.
1389/8/11 - 11:01

0 نظرهای شما: