* امكان ندارد با كمبود كالا مواجه شويم

وزير اقتصاد:

امكان ندارد با كمبود كالا مواجه شويم

خبرسازي‌ها در مورد برخوردهاي شديد
صحيح نيست

وزير اقتصاد پذيرفته نشدن ضمانت‌نامه‌هاي بانكي از سوي گمرك را تكذيب كرد و هر گونه تشديد نظارت غير عادي بر بازار را رد كرد.

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اقتصاد سيد شمس‌الدين حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اشاره به برخي اخبار در زمينه‌ پذيرش نشدن ضمانت‌نامه‌هاي بانكي در گمرك اظهار كرد:‌ من چنين امري را تكذيب مي‌كنم و از رييس گمرك هم كه سوال كرده‌ام چنين موضوعي را رد كرده است چنين خبرسازي‌هايي در آستانه اجراي هفدمند كردن يارانه‌ها كار صحيحي نيست و چنين دستوري كه از سوي مراجع قانوني صادر نشده است.
حسيني در ادامه فضاي صميمانه و دوستانه با تشكل‌ها صنفي، صنعتي و تجاري تاكيد كرد و گفت:‌ قرار نيست اتفاق خاصي در زمينه‌ برخورد با بخش‌هاي تجاري كشور بيفتد. ما البته مراقبت و نظارت بر بازار داريم اما برخي خبرسازي‌ها در مورد برخوردهاي شديد و غليظ صحيح نيست اما در ادامه فضاي دوستي با بخش‌هاي مختلف تجاري كشور تاكيد داريم.
وزير امور اقتصادي و دارايي از مردم خواست هيچ گونه نگراني در زمينه تامين كالاهاي اساسي و غير اساسي نداشته باشند چون پيش‌بيني‌هاي لازم در اين باره انجام شده است و اساسا امكان به وجود آمدن موضوعي به نام كمبود كالا در كشور ايران وجود ندارد.
1389/08/17 11-08-2010 12:29:56 8908-11571: كد خبر

0 نظرهای شما: