ناگفته‌هاي پرونده يك سايت مستهجن

ناگفته‌هاي پرونده يك سايت مستهجن

خبرگزاري فارس: بيانيه تحليلي مركز بررسي جرائم سازمان
يافته سايبري درخصوص پرونده «مضلين» منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، ‌مركز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سپاه پاسدارن انقلاب اسلامي طي بيانيه‌‌اي تحليلي از يكي پرونده‌هاي ايجاد كنندگان سايت‌هاي مستهجن و ضد دين پرده برداشت.

بسم‌الله الرحمن الرحيم "
و چون آنها را گويند كه در زمين فساد مكنيد، پاسخ دهند كه تنها ما به صلاح كار كنيم‌* آگاه باشيد كه ايشان سخت مفسدند ولي خود نمي‌دانند. (آيات 11 و 12 سوره مباركه بقره)
سال‌هاست كه ملت ايران شاهد تلاش استعمار و دنباله‌هاي داخلي‌اش براي سست كردن ايمان فرزندان خود است؛ سال‌هاست كه غربيان و غرب‌زدگان براي مقابله با قدرت چشمگير نظام اسلامي و در پي شكست در جنگ سخت، رويكرد نرم را در جنگ به كار گرفته‌اند تا فرهنگ ليبرالي - اومانيستي خود را به خانه‌هاي ايرانيان بياورند و انسان‌محوري و خودپرستي را جايگزين پروردگار يكتا، ارزش‌هاي معنوي و اعتقادات الهي نمايند. در اين مسير، راه‌هاي گوناگون را آزمودند و در نهايت آن چه هدف گرفته شد، جوان، اخلاق و اعتقادات جوان بود و صحنه اين تقابل نابرابر هم فضاي مجازي و اينترنت.
با ورود اينترنت؛ اين بازيگر پرقدرت ناخوانده به كشور و رشد،‌ گسترش و نفوذ آن به تمام ابعاد زندگي فارغ از قابليت‌هاي شگفت‌انگيز اين پديده و فرصت‌هاي بسياري كه با ظهور اين ابزار در اختيار بشر قرار گرفت، نبردي در آن روي داد و مهاجمان اين نبرد، بي ‌رحمانه و با شقاوت انسانيت انسان را نشانه گرفتند. شبكه‌هاي توليد و انتشار محتواي ضد اخلاقي و ضد ديني در پناه اتاق فكرهاي منسجم و هوشمند با تمام توان حريم مقدس خانواده و ارزش‌هاي اصيل آن كه سابقه‌اي ديرين در فرهنگ اسلامي مردم ايران زمين دارد را هدف قرار دادند.
در روزهاي آخر اسفند ماه سال 1378 مركز بررسي جرائم سازمان يافته پس از مدت‌ها انجام فعاليت‌هاي فني و اطلاعاتي خبر از انهدام شبكه‌اي از سايت‌هاي توليدكننده محتواي مستهجن و ضد ديني در اينترنت و دستگيري عوامل اصلي و مديران فني و محتوايي آنها را داده و در پايگاه اطلاع رساني خود، "گرداب " تحت نام شبكه مضلين در پنج شماره به معرفي عناصر و عوامل اصلي مؤسس و گرداننده سايت‌هاي مذكور پرداخت. يكي از عوامل اصلي گرداننده شبكه‌هاي يادشده، متهم شبكه مضلين2 سعيد ملك پور با نام مستعار سياوش حسين‌خاني است. وي در سال 2004 به همراه همسرش به كانادا عزيمت كرده و در آنجا با حمايت فني و مالي يك شركت آمريكايي اقدام به راه‌اندازي سايت‌هاي مستهجن و ضد دين با نام‌هاي آويزون، ايران سكس، ايكس پرشيا و... نمود و بنا به گفته خودش همسر وي از فعاليت هاي غير اخلاقي او اطلاعي نداشته است. وي در اينترنت خود را فردي تحصيل كرده و دانشجوي دوره دكتراي كامپيوتر از دانشگاه ubc ونكوور كانادا معرفي مي‌كرد كه مشغول تحصيل بوده و به دليل وضع مالي نامناسب بايد كار كند تا درآمد داشته باشد.
او اقدام به ثبت دامين‌هاي مختلف براي عبور از فيلترينگ جمهوري اسلامي كرده و شبكه مستهجن تحت اختيار او با جذب بيش از 300.000 كاربر ثبت‌نام شده و تعداد بسيار زياد بازديدكننده (چند صد هزار) روزانه فعاليت كرده و تنها سايت آويزون روزانه 20 تا 40 هزار بازديدكننده داشته است. وي با راه‌اندازي سايت آويزون و حجم فعاليت‌هاي اين سايت 20 مدير ارشد از بين كاربران سايت انتخاب و به‌كار گرفته بود، كه همگي در مديريت سايت نقشي فعال ايفا مي‌كردند. ملك پور پس از دستگيري به راه‌اندازي و ثبت 13 سايت، وبلاگ و دامين مستهجن اعتراف كرد كه در آنها خاطرات مستهجن فارسي، خاطرات مستهجن انگليسي، عكس مستهجن ايراني، عكس مستهجن خارجي، طنز مستهجن، ويدئو وكليپ‌هاي مستهجن، پادكست (شامل فايل‌هاي صوتي مستهجن، طنز و اخبار آويزون) منتشر كرده و انجمن‌هاي گفت‌وگوي سكسي به راه انداخته بود.
گفتني است تنها سايت «آ» از تاريخ 17/2/1385 لغايت 29/12/1387 در مجموع بيش از 22 ميليون نفر بر اساس IP بازديد داشته است و جمع كل صفحات بازديدشده به بيش از 300 ميليون صفحه بالغ شده است. بيش از 50 درصد كاربران نيز به طور مستقيم (direct traffic) به سايت ورود كرده‌اند. (آمارهاي ارائه شده در زمان فيلتر بودن سايت روي داده و از اكانت اختصاصي google analytics مربوط به سايت مزبور به دست آمده است.)
آمار تكان دهنده ذكر شده متضمن نكاتي چند است كه لازم است مورد اشاره قرار گيرد: 1. رشد حيرت‌آور محتواي ضد ديني و ضد اخلاقي در فضاي وب فارسي، پشتيباني موتورهاي جستجو از جمله گوگل را با خود به همراه دارد. كاربران ارجمند استحضار دارند كه هنگام جستجوي كلمه مورد نظر، پيشنهاداتي از سوي اين موتور جستجو عرضه مي‌شود كه اغلب آنها غير اخلاقي و ضد ديني مي‌باشند. مهم‌تر آنكه بخشي از پيشنهادات مطروحه مربوط به حوزه نوپديد سكس با محارم است. اين پيشنهادات غالبا با IP ايران قابل دستيابي هستند.
2. ورود مستقيم بيش از 50 درصدي به سايت آويزون، گوياي اين نكته نيز هست كه اغلب جستجوهاي كاربران با موضوعات متفاوت حتي با كمترين تشابه به اين سايت منتهي شده و بنابراين بر اساس شيطنت موتورهاي جستجو، كاربران به اين سايت‌ها و اختصاصا به سايت آويزون هدايت مي‌شدند. 3. ديگر آنكه در بازه زماني مورد اشاره، شركت‌هاي ارائه دهنده سرويس اينترنت كه از قوانين فيلترينگ تخلف مي‌كردند به موضوع مورد اشاره دامن زده و زمينه شيوع سريع محتواي مجرمانه را فراهم مي‌آوردند. 4. كاربران فارسي زبان خارج از كشور كه به سايت مراجعه مي‌كردند نيز در اين آمار محاسبه شده‌اند.
برخي عناوين فعاليت اين سايت و ديگر سايت‌هاي عضو شبكه مضلين به شرح زير است: 1. اهانت به مقدسات و اصول و ارزشهاي ديني 2. توهين و فحاشي به معصومين ( عليهم السلام) و اعتقادات اسلامي 3. گردآوري و انتشار محتواي ضد اخلاقي و ضد ديني خارجي 4. گردآوري، توليد و انتشار محتواي ضد اخلاقي و ضد ديني ايراني( به زبان فارسي) 5. آموزش مسائل غير اخلاقي و غير رسمي 6. توليد و انتشار محتواي روابط نامتعارف جنسي مانند روابط جنسي با محارم، ضربدري، همجنس‌گرايي، فتيشيسم و... 7. تحريك جوانان در مسائل جنسي و عضوگيري از آنان براي ايجاد گروه‌هاي اينترنتي 8. تهيه و انتشار تصاوير تجاوز به عنف و زورگيري از دختران و بانوان ايراني 9. انتشار تصاوير برهنه دختران و بانوان ايراني از طريق دوربين مخفي و هك وب‌كم
خلاصه‌اي از اقدامات مديران تحت فرمان ملك‌پور 1. انتشار بيش از 40 هزار پست با محتواي مستهجن و ضد دين توسط يك نفر 2. توليد و انتشار كليپ‌هاي مستهجن ايراني با مضامين دوربين مخفي، همجنس‌بازي، دوجنسه‌ها، سكس كودكان و... 3. انتشار 400 كليپ مستهجن ايراني تنها در يك سايت و توسط يك نفر 4. انتشار مقاله پيرامون همجنس‌گرايي و موجه جلوه دادن اين عمل و ترويج آن بين جوانان ايراني 5. جذب كاربران به سمت سكس خانوادگي و ضربدري 6. ارائه فايل‌هاي صوتي و مستهجن فارسي زبان در بخش پادكست سايت آويزون 7. مديريت سكسولوژي سايت‌ها و حرمت‌شكني و طرح مباحث جنسي به صورت بي‌پروا به بهانه آموزش 8. انتشار 180 داستان مستهجن كه برخي از آنها بالغ بر 100 صفحه بوده است 9. انتشار رمان‌هاي مستهجن و ارتباط با خوانندگان لس‌آنجلسي براي تبليغ داستانها
اقدامات صورت پذيرفته به وسيله اين گرگ‌هاي انسان نما، البته اعتراضات گسترده ايرانيان خارج از كشور را نيز برانگيخت. كشورهاي حاشيه خليج فارس هم به محتواي سايت‌هاي شبكه مضلين و پديده خريد و فروش فيلم‌ها و كليپ‌هاي مستهجن ايراني و نمايش نقض حريم خصوصي در تصاوير منتشر شده در كشورهاي خود واكنش نشان داده و مقالاتي پيرامون آن به رشته تحرير در آمد. عملكرد مديران سايت آويزون در انتشار تصاوير برهنه دختران و بانوان ايراني از جمله فعاليت‌هايي بود كه شالوده بسياري از خانواده‌هاي ايراني را سست كرده و باعث از هم پاشيدن خانواده‌هايي شد كه مورد سوء‌استفاده قرار گرفته بودند.
با توجه به مطالب پيش گفته، نظر ملت فهيم ايران را به تنها بخشي از گفته‌هاي تكان‌دهنده سعيد ملك پور جلب مي‌كنيم: 1. با تبليغ سايت‌هاي دوستيابي و مستهجن و تبليغ محصولات سكسي ماهانه 700 دلار درآمد داشتم كه يا به صورت چك به آدرس منزل ارسال مي شد و يا به حسابم واريز مي شد. 2. پس از مدتي خواستيم كاري كنيم كه قابليت پخش مطالب براي كساني كه اهل اينترنت نيستند هم وجود داشته باشد. صحبت كرديم با مديران و به اين نتيجه رسيديم كه داستان‌ها و فيلم‌ها و عكس‌هايمان را تبديل كنيم به فرمت‌هايي كه قابل انتشار در موبايل باشد... خيلي هم موفق بود. 3. بعد از اشاعه مرحله مستهجن‌نگاري و هرزه‌نگاري گفتيم بياييم اعتقادات مذهبي را تمسخر كنيم. مراسم مذهبي و شمايل مذهبي بود كه عكس‌هاي مستهجن روي آنها قرار مي‌داديم و حتي در نوشتار مراسم مذهبي را مسخره مي‌كرديم و هدف، ضربه زدن به اعتقادات مذهبي و دين مردم به خصوص جوانان بود. وقتي اعتقادات مذهبي يك جوان از بين برود، براي خيلي كارهاي ديگر آماده مي‌شود.
4. يكي از روش‌هايي كه براي توليد تصاوير مستهجن و هرزه‌نگاري استفاده مي‌كرديم، وب‌كم افراد را با يكسري نرم‌افزارهايي كه از كانادا يا انگليس خريداري كرديم، هك مي‌كرديم. وب‌كم مي‌تواند چيزهايي كه در اتاق خواب است را نشان دهد. وقتي ما وب‌كم را هك مي‌كرديم طرف فكر مي‌كرد كامپيوترش خاموش است ولي وب‌كمش روشن مي‌ماند يا ما روشن مي‌كرديم و مي‌توانستيم خيلي چيزها را ببينيم. خيلي چيزهاي مستهجن يا چيزهايي كه مربوط به حريم خصوصي بود اين طوري در مي‌آورديم و روي سايت قرار مي‌داديم. 5. سايتي زدم كه حتي شرمم مي‌شد به صميمي‌ترين دوستم نشانش دهم و حتي شرمم مي‌شد به همسرم بگويم چنين سايتي مي‌روم نه اينكه صاحبش هستم. 6. اگر از بيرون بخواهم به سعيد ملك‌پور يا سياوش حسين‌خاني نگاه كنم هيچ رحمي نمي‌كنم . مي‌گويم مفسد في‌الارض است و بايد اعدام شود.
اكثر آسيب ديدگان و مخاطبان در داخل و خارج از كشور حمايت خود را از اقدام مركز بررسي جرائم سازمان يافته اعلام كردند و پيام‌هاي دريافتي از سوي مخاطبان نيز حاكي از درخواست اشد مجازات براي عاملان اين قتل‌عام فرهنگي است. در اين حال بايد گفت ترحم بر اين راهزنان دين و فرهنگ، مصداق بارز ترحم بر پلنگ تيز دندان و عاقبت آن است. چه كسي است كه از شنيدن توهين به قرآن و ائمه، ترويج مسائل قبيحي مانند همجنس‌گرايي، سكس ضربدري و چندنفره، تبليغ فروش دختران ايراني، هك وب‌كم‌ها و فيلم‌برداري مخفيانه از حريم خصوصي افراد و اقدامات شنيع ديگري كه بر قلم شرم است نگارش آنها، بر خود نلرزد؟
كدام وجدان منصف و بيداري مي‌تواند به راحتي از كنار آنچه بر جوانان بي‌آلايش اين مرز و بوم پس از مشاهده اين سايت ها رفته است، بگذرد؟ جملاتي كه در ادامه ملاحظه مي‌فرماييد، بخشي از حجم عظيم پيام‌هاي ارسال شده به سايت گرداب از سوي مخاطبان سايت‌هايي است كه انسانيت و شرافت را يك‌جا به حراج گذاشتند: 1- اين سايتها زندگي ما رو نابود كرد. فقط اعدام مجازات ايناست. 2- من هم تحت تأثير اين سايت ها ضررهاي روحي و جسمي زيادي خوردم و هم اكنون تنها ايمان به خدا و نماز است كه نجات من را فراهم كرد. 3- خدا مي‌داند كه من چند ساعت از عمرم را براي ديدن اين عكس‌ها و نوشته ها حرام كردم. 4- اينا داشتن زندگي من رو نابود مي‌كردند. مطمئناً زندگي خيلي‌ها رو تا حالا نابود كردند.آن ها رو بايد جلوي مردم آتش بزنند .چون زندگي خيلي‌ها رو خاكستر كردند.
5- من اصلاً كاري به اهدافتون و و اينكه چه برنامه‌اي داشتين و... ندارم. فقط مي‌خوام يه خرده در مورد اين سايت [آويزون] بگم تا عقده‌ام خالي بشه. منم چند سال پيش به اين سايت سر مي‌زدم، كلي طرفدارش شده بودم و حال مي‌كردم. اما يه روز به خودم اومدم ديدم تو خيابون كه راه ميرم به دخترا يه جوري نگاه مي‌كنم، ذهنم همش درگير داستانايي بود كه خونده بودم، براي خودم فكر و خيالاي چرت و پرت مي‌كردم، خلاصه مغزم كاملاً معطوف اين سايت و مطالبش شده بود. 6- مي‌خوام تو صورت همشون نگاه كنم، مي‌خوام تو صورت همشون داد بزنم و بگم كه چه بلايي سر زندگي من آوردن. الان كه خبر دستگيريشون رو شنيدم باور نمي‌كردم. من داشتم غرق تو كار اينا مي‌شدم ، داستان هاشون رو كه مي‌خوندم به طرز عجيبي تو فكر مي‌رفتم و درگيري رواني شديدي در من ايجاد مي‌شد . نمي‌دونستم راه درست كدومه. تا اينكه به خودم اومدم ، به وسيله‌ يكي از دوستام، دوباره برگشتم به خودم ، به نمازم ، به دينم .... ولي اون دوران كه تو خلأ دست و پا مي‌زدم و اين آقايون به من مي‌خنديدند رو هيچ وقت فراموش نمي‌كنم.
7- اگه آمار سايت درست و جديد باشه، منم يكي از اون 300 هزار نفرم. آويزون محيط عجيبي بود، انقدر رفتم توش تا بالاخره گير افتادم و عضو شدم. وقتي توش عضو مي شي همه چيزتو ازت مي گيره و همه چيزتو مي گيره و چيزايي بهت مي ده كه زرق و برق دارن. مطلب خيلي برام مهم بود واسه همين همه نظرات رو خوندم. دوست عزيزي كه گفتين آويزون محيط غير سكسي هم داشته، يه چيز از من بشنو كه اونجا بودم! آره داشت (گفتگوي آزاد)! ولي وقتي توش چيزي مي‌نوشتي جرأت نمي‌كردي اسمي از ائمه يا اعتقادات اسلامي ببري! چون مسخرت مي‌كردن. به خيال خودشون روشنفكر بودن . جذابيت آويزون از يه طرف مثل گرداب مي‌كشدت تو و لازمه دخول جا گذاشتن اعتقاداتته ... دوست عزيزي كه گفته بودين اين فقط يه سايته، هزار تا سايت ديگه هم هست! از من بپرس! مني كه اونجا رو حس كردم، آويزون بيچارت مي‌كنه. شايد يه وبلاگ مستهجن يه نفرو چند دقيقه‌اي به فساد واداره ولي محيط آويزون دوستانه بود. واسه همين نمي‌فهميدي از كجا داري ضربه مي‌خوردي. نمي‌دونستي ضارب كيه! بچه‌ها آويزون سايت بزرگي بود. كار بچه هاي سپاه رو كم نگيريد! آويزون يه سايت پورنو نبود! به هيچ وجه! آويزون داشت اعتقادات و افكار جووناي مارو سست مي‌كرد. از خودمون عليه خودمون استفاده مي‌كرد.
8- من خودم يكي از بازديدكنندگان اين سايت‌ها بودم. چرا به اين سايتها مي‌رفتم بماند ولي فكر مي‌كنم بيشتر از روي كنجكاوي و جواني و خريت من بوده. حالا شكر خدا خوشحالم كه كساني جلوي من را گرفته‌اند كه كمي به خودم فكر كنم و آبروي مردم. چون كليپ و عكس‌هاي خارجي كه هميشه هست ولي اون ايرانيهايي كه پخش مي‌كردند خصوصاً جشن‌هاي داخلي خانواده‌ها (كه امكان داشت روزي يكي از آنها خانواده خودم باشد) خيلي خطرناك بود چون خيلي‌ها را بي‌آبرو و سير از زندگي مي‌كردند. 9- من كسي هستم كه چون تو محل همه بچه‌ها سراغ اين سايت‌ها مي‌رفتند يه جوري كم مي‌آوردم و با گرفتن اينترنت منم رفتم تو اين سايت‌ها. اولش از خوندن داستانهايي در رابطه با تجاوز به خواهر و مادر و محارم اونم به صورت اشتراكي خيلي جا خوردم. اصلاً برام قابل حل نبود كه كساني باشند كه اينجوري بي‌غيرت باشند اما اين داستان‌ها خيلي زياد بود. موقع خوندن فكر مي‌كردم همه ايران و همه خونواده‌ها اينجوري هستن و بگم تو جمع خانوادگي‌مون هميشه حواسم بود ببينم محارم من هم مثل اون داستان‌ها مي‌شن يا نه. خدا ببخشه منو كه به محارم خودم نظر بد مينداختم. البته دست خودم نبود. ناخودآگاه ذهنم اون طرف مي‌رفت و از دستش هم خلاص نمي‌شدم و نسبت به اين مقولات نفرت هم داشتم. ولي نمي‌تونستم نرم تو اين سايت‌ها. خلاصه دست همتون درد نكنه. خدا خيرتون بده. من يكي كه خيلي راحت شدم. فقط تو كارتون جدي باشيد و نذاريد سايت‌هاي مشابه اينچنيني بازم راه بيفته.
10- آفرين برشما. حتي من نماز شب خون هم آلوده شده بودم. 11- آدمي با سرعت 150 كيلومتر تو اتوبان خلاف مياد و اگه كسي ازش بپرسه چرا اين كار رو مي‌كني ميگه خودم رو مي‌خوام بكشم، به كسي مربوط نيست. سؤال اينه كه تكليف بيچاره‌اي كه از روبرو مياد چيه؟آيا اون بايد تاوان اشتباه شما رو بده؟ بنده خودم بارها تو كافي نت‌ها شاهد بودم كه بچه‌هاي در حد 14 الي 15 سال به اين سايت‌ها مي‌رفتند. سايت‌هايي كه بعضي وقتها زشت‌ترين و كثيف‌ترين اعمال رو تبليغ مي‌كردند. به ريشه‌هايش هم بايد پرداخت. مثل آموزش جوانان و فراهم نمودن امكان ازدواج؛ اما نبايد به امثال اين انگل‌ها فرصت رشد داد. 12- تو رو خدا سعي كنيد هر چه زودتر سايت‌هاي غير اخلاقي و مستهجن رو جمع كنيد و نابود كنيد. من يك نوجوان 17 ساله هستم كه از 14 سالگي تو اين مرداب وحشتناك افتادم و الان هم سخت پشيمانم و در نزد خدا توبه كردم و سخت پشيمانم. من بار اول كه رفتم تو سايت سكسي پيش خودم گفتم اين بار دفعه اول و آخرمه فقط ببينم چه جوريه. ولي وقتي كه رفتم ديگه معتادش شدم و ديونه داستان، عكس و فيلم. و حتي مي‌خواستم...روم نميشه بگم شرمسارم پيش خدا ولي به شماها ميگم. مي‌خواستم با يك دختري ارتباط سكسي برقرار كنم. خدا نجاتم داد وگرنه اين كار رو مي‌كردم. 13- من از جمله كساني هستم كه به صورت تصادفي با سايت‌هاي مستهجن فارسي برخورد كردم و از انسان بودن خود شرمگين شدم. شايد خيلي از خانواده‌ها با مضامين اين سايت‌ها آشنا نباشند و از محتواي آنها خبري نداشته باشند ولي دست‌اندركاران اين سايت‌ها جرثومه‌هاي فسادي بودند كه كثيف‌ترين نوع تهاجم را بر بنيان خانواده‌هاي ايراني برگزيدند. فكرش را هم نمي‌توان كرد كه جواني كه بر اثر محتواي كثيف اين سايت‌ها روح شيطاني پيدا كرده است چه مفاسدي را انجام داده است. و اما اكنون همسر سعيد ملك‌پور، خانم فاطمه افتخاري با نگارش نامه به رئيس قوه قضائيه و انتشار سرگشاده آن (در حالي كه متهم اشاره كرده كه همسرش از اقدامات مفسدانه وي اطلاعي نداشته است)، با طرح ادعاهاي واهي فرزندان ملت ايران در مركز بررسي جرائم سازمان يافته را آماج حملات خود قرار داده است.
چگونه است كه چندصد صفحه گفته‌هاي تكان‌دهنده ملك‌پور در راه‌اندازي و مديريت سايت‌هاي مستهجن و سيل عظيم نظرات كاربران در دام افتاده كه تنها بخشي از آنها در قسمت نظرات شبكه‌هاي مضلين سايت گرداب منعكس شده و... به هيچ انگاشته شده و با مظلوم‌نمايي از متهم و انكار تمام آنچه از وي به طور مستند موجود است، پاسداران حريم جامعه و خانواده را متهم به نقض حقوق شهروندي مي‌نمايد؟ چگونه است كه قرار دادن تصاوير مستهجن روي عكس مراسم عزاداري اباعبدالله و شمايل مذهبي، ترويج سكس با محارم، آموزش سكس با حيوانات، انتشار هزاران داستان، عكس و كليپ مستهجن نقض حقوق جامعه و شهروندان آن اعم از جوانان پاك اين سرزمين نيست، اما برخورد با مفسدين في‌الارض و آسيب‌زنندگان به نهاد خانواده اينگونه مورد هجوم قرار مي‌گيرد؟ ملك‌پور و ساير متهمين شبكه‌هاي مضلين در رأس جرياني قرار گرفته بودند كه به تجاري‌سازي سكس مشغول بوده و به اذعان خود از آن كسب درآمد مي‌كردند.
اين با كدامين منطق منطبق است كه مرتكب جرم به اعمال غيرانساني و غيراخلاقي خود اعتراف نمايد و تمام اسناد فني موجود و ضبط شده نيز با اظهارات وي مطابقت نمايد، اما پس از دوسال از سپري شدن موضوع نزديكان وي مدعي شده و با هوچي‌گري، شانتاژ و مصاحبه با رسانه‌هاي بيگانه كه عداوت آنها با مردم ايران در تمام اين سال‌ها بر همگان روشن شده با دروغ‌پردازي سعي در به حاشيه راندن اصل ماجرا و انحراف افكار عمومي داشته باشند؟ خانم افتخاري در پيگيري پرونده مجرمانه همسر خود براي تحت فشار گذاردن ايران، با نخست وزير كانادا ملاقات كرده و از وي درخواست حمايت مي‌كند. وي همچنين با اشاره ملك‌پور به برقراري ارتباط با فعالان حقوق بشر و جلب حمايت آنان، هدايت مي‌شود. در نتيجه اين اقدام، به اصطلاح فعالان مدافع حقوق بشر ايران از سعيد ملك‌پور، يك مستهجن‌نگار ضد دين، حمايت نموده و اقداماتي را رقم مي‌زنند. حال مانند هميشه اين پرسش، بي پاسخ مي‌ماند اين فعالان حقوق بشر در استيفاي حقوق بيش از يك ميليارد مسلمان كه به كتاب آسماني آنها توهين شده است، چه كرده‌اند؟
بي‌ترديد جريان به دام افتادن عوامل شبكه‌هاي مضلين و انهدام سايت‌هاي آنان بر برخي گران آمده كه به هر حربه‌اي متوسل شده و به هر طناب پوسيده‌اي دستي مي‌زنند. حمايت شبكه تلويزيوني BBC و شخص سازگارا، از سعيد ملك‌پور كدام واقعيت را منعكس مي‌كند؟ آيا جز اين است كه آنها از به دام افتادن عمله‌اي از عمال شيطان بزرگ ناخشنود شده بودند؟ نكته مهم‌تر آنكه از بين متهمان شبكه مضلين تنها شخص سعيد ملك‌پور مورد حمايت ابليسيان قرار گرفت، در صورتي كه ديگر متهمان نيز شايسته ترحمي از آن دست بودند. نامه‌هاي گاه و بي‌گاه ملك‌پور از زندان و راه‌اندازي كمپين‌هاي حمايت از او و ديگر مسائل مرتبط با وي كه در فضاي رسانه‌اي ضد انقلاب منتشر مي‌شود، بخشي از يك سناريوي برنامه‌ريزي شده همزمان با نزديك شدن به زمان صدور حكم سعيد ملك‌پور ارزيابي شده و با هدف ايجاد انحراف در مسير پرونده و تحت فشار قرار دادن قوه قضائيه و نيز از ميدان به در كردن مركز بررسي جرائم سازمان يافته در حال اجراست، غافل از اينكه بيش از سه دهه است كه ملت ايران در اين خصوص تجربه كافي به دست آورده‌اند كه به بلندگوهاي تبليغاتي وابسته گوش نسپرند و پشتيبان اقدامات فرزندان خود در حوزه امنيت عمومي و خانواده باشند.
اشاره به اين نكته نيز خالي از لطف نيست كه با عنايت به محتواي سايت آويزون تمامي بازديدكنندگان آن، نكات ذكر شده در اين بيانيه كه در خصوص عناوين فعاليت‌هاي سعيد ملك‌پور است را تاييد مي‌كنند و ذكر گفته‌هاي ملك پور تنها به جهت رعايت امانت و احترام به روند قضايي پرونده است. اشاره به تحركات مذبوحانه جنود شيطان نيز شايان توجه است؛ آنجا كه با نگارش مقاله، تحرير كتاب و يا ساخت فيلم‌هاي مختلف و به راه انداختن هياهو و پرداختن به مقوله هرزه‌گري و ابتذال در ايران، اين پديده را نكوهش مي‌كنند اما از ديگر سو شاهديم كه با حمايت خود از توليدكنندگان محتواي مستهجن و آناني كه مروج همان هرزگي و ابتذال بودند، اشك تمساح براي به اصطلاح اين قربانيان نقض حقوق بشر مي‌ريزند. اين رفتارهاي متناقض نشان از فرصت‌طلبي مذبذباني است كه حيات خود را در تحقير ايران و ايرانيان مي‌بينند.
ملك‌پور و اعضاي باند وي جرياني را در اين مرزو بوم پايه‌گذاري كردند كه متأسفانه با اهمال برخي نهادهاي ذيربط دامنه آن به ظهور سايت‌هاي جديد ضد اخلاقي و ضد ديني كه هر روز توسط ده‌ها كاربر به سايت گرداب گزارش مي‌شوند، انجاميده است.
مركز بررسي جرائم سازمان يافته سايبري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اعلام مي‌كند كه بر اساس قانون و وظيفه و بنا به تعهد و تكليفي كه در حفاظت از ارزش‌ها، اخلاق جامعه و تحكيم خانواده بر خود فرض دانسته است، حتي ذره‌اي از مواضع محكم خود در برخورد جدي و قانوني با جانيان فرهنگي و آسيب‌زنندگان به بنيان‌هاي اخلاقي ايرانيان عقب نشيني نكرده و با جديتي بيش از پيش به برخورد با آنان ادامه خواهد داد.
اميد كه مسئولين امر در قوه قضائيه، در اين جهاد اكبر سربازان كيان اين مرز و بوم را كماكان همراهي كنند.
"وسيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون "

0 نظرهای شما: