حضور خواننده لس آنجلسی در کشور جدی شد!

حضور خواننده لس آنجلسی در کشور جدی شد!
روزنامه سیاست روز- هرچند چندي پيش خبري مبني‌بر دعوت از نصرالله معين در سايت‌ها منتشر شد، اما اين بار يكي از اقوام نزديك اين خواننده لس آنجلسي خبر از دعوت دوباره از معين براي بازگشت به ايران خبر داده است.
سفير نوشت: به گفته او با توجه به شرايط پيش آمده به احتمال زياد معين به زودي به ايران سفر خواهد كرد.اين فرد سپس در اظهاراتي به تطهير معين پرداخته و او را فردي بسيار مذهبي، معتقد به نظام جمهوري اسلامي ايران و مخالف غرب معرفي كرده است.
بر اساس اظهارات اين فرد، معين خمس و زكات خود را هر ساله پرداخت مي‌كند، در ماه‌ها حرام و روزهاي وفات كنسرت برگزار نمي‌كند و عوايد برخي از كنسرت‌هايش را به يكي از موسسات خيريه معروف تهران اهدا مي‌كند.
اين فرد خبر داده كه اين خواننده لس آنجلسي از انتشار خبري مبني بر كنسرت او در رژيم صهيونيستي بسيار ناراحت شده و تاكيد كرده كه براي ايرانيان كليمي در نيويورك برنامه اجرا كرده و به سرزمين‌هاي اشغالي سفر نكرده است.وي در توضيح علت خروج معين از ايران در اوايل دهه شصت گفت كه اين خواننده جهت مداواي چشمش از ايران خارج شده و قصد ديگري نداشته است.
به گفته او معين به عليرضا.الف از خوانندگان مطرح سنتي ايراني علاقه وافر دارد و مي‌خواهد با بازگشت به ايران بر روي جوانان با استعداد كار كند.
وي خاطر نشان كرده است كه او براي ديدن خانواده‌اش در ايران لحظه‌شماري مي‌كند و با توجه به اينكه وي فعاليتي عليه نظام نداشته و با توجه به دعوت‌هاي صورت گرفته هيچ مشكلي براي ورود به ايران ندارد و به احتمال زياد در آينده نزديك اين خواننده به ايران سفر خواهد كرد.

0 نظرهای شما: