سازمان هواشناسي كشور: تهران سردتر مي‌شود

افزايش آلاينده‌ها در شهرهاي صنعتي
و پرجمعيت از امروز تا پايان هفته


سازمان هواشناسي كشور: تهران سردتر مي‌شود

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران سرويس: اجتماعي - محيط زيست سازمان هواشناسي كشور در اطلاعيه ويژه‌اي از افزايش آلاينده‌ها در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت خبر داد.
به گزارش خبرنگار «محيط زيست» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، بررسي‌هاي نقشه‌هاي پيش‌يابي نشان مي‌دهد كه هواي پايدار از روز شنبه تا روزهاي پاياني هفته جاري در شهرهاي صنعتي و پرجمعيت سبب افزايش آلاينده‌هاي جوي و كاهش ديد افقي مي‌شود.
سازمان هواشناسي كشور همچنين اعلام كرد: براساس نقشه هاي پيش‌يابي تا روز سه‌شنبه در برخي نقاط استان هرمزگان،‌ جنوب سيستان و بلوچستان و جزاير خليج‌فارس رشد ابر، وزش باد و احتمال بارش‌هاي پراكنده وجود دارد.
همچنين از روز يكشنبه با نفوذ توده هواي سرد به كشور كاهش دما در نيمه شمالي و جنوب شمالي و جنوب شرق پيش‌بيني مي‌شود. طي روزهاي يكشنبه تا سه‌شنبه نيز وزش باد در جنوب شرق كشور رخ خواهد داد و در ساير نقاط كشور تا روز چهارشنبه جوي آرام خواهيم داشت كه در شهرهاي صنعتي با غبار همراه است.
بر اين اساس در روز يكشنبه آسمان تهران صاف در پاره‌اي نقاط با غبار محلي پيش‌بيني‌ مي‌شود كه بر اين اساس حداقل و حداكثر دماي تهران در اين روز با دو درجه كاهش به 7 و 17 درجه سانتيگراد بالاي صفر مي‌رسد.
همچنين در روز دوشنبه آسمان تهران صاف در پاره‌اي نقاط با غبار محلي خواهد بود كه حداقل و حداكثر دماي تهران در اين روز به 7 و 17 درجه سانتيگراد بالاي صفر است.

1389/08/22 11-13-2010 17:09:06 8908-15245: كد خبر


0 نظرهای شما: